نگرش‌ دستگاه‌های اجرایی اردبیل به سمت نماز تغییر یابد
کد خبر: 4013399
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۲

نگرش‌ دستگاه‌های اجرایی اردبیل به سمت نماز تغییر یابد

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل، گفت: نگرش‌ دستگاه‌های اجرایی اردبیل، بایستی نسبت به نماز تغییر کند و ادارات نیز نماز را در اولویت قرار دهند و فعالیت خود را به صورت کامل اجرایی کنند.

نمازبه گزارش ایکنا از اردبیل، کاظم دبیر، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل، 24 آبان‌ماه، در دیدار با مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل، اظهار کرد: فعالیت‌ها و عملکرد ستاد اقامه نماز استان اردبیل شایسته تقدیر و ارزشمند بوده و امری بسیار مهم و ضروری در جامعه محسوب می‌شود.

وی بیان کرد: نماز بایستی یکی از فعالیت‌های مهم و تأثیرگذار استان باشد، چرا که با همکاری ستاد اقامه نماز و جلسات شورای اقامه نماز تشکیل خواهد یافت و نقاط قوت و ضعف دستگاه‌ها نیز بایستی شناسایی شود تا در سریع‌ترین زمان ممکن راهکارهایی برای حل نقاط ضعف و مشکلات احتمالی احصاء گردد.

دبیر گفت: نگرش‌های دستگاه‌های اجرایی اردبیل، بایستی نسبت به نماز تغییر کند و ادارات نیز نماز را در اولویت قرار دهند و فعالیت خود را به صورت کامل اجرایی کرده و نسبت به سال های قبل پیشرفت داشته باشند.

الله‌شکر عبدی، مدیرستاد اقامه نماز استان اردبیل، نیز در ادامه بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی موظف هستند در طول سال برنامه‌های خود از قبیل دوره‌های آموزشی برای مدیران و کارکنان ادارات کل و در آموزش و پرورش نشست‌های دانش‌آموزی و خانواده و مدیران و معلمان در سطح استان اجرایی کنند.

انتهای پیام
captcha