برگزاری کلاس‌های نهج‌البلاغه و مفاهیم قرآنی در مؤسسه اسراء
کد خبر: 4011641
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲

برگزاری کلاس‌های نهج‌البلاغه و مفاهیم قرآنی در مؤسسه اسراء

مدیر مؤسسه قرآنی اسراء بافران از برگزاری کلاس‌های تفسیر قرآن، شرح نهج‌البلاغه، سبک زندگی اسلامی، اصول عقاید و مفاهیم قرآنی در این مؤسسه خبر داد.

قرآن و نهج‌البلاغهجابر فخرائی، مدیر مؤسسه فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت اسراء بافران استان اصفهان در گفت‌وگو با ایکنا از برگزاری کلاس‌های قرآنی از سوی این مؤسسه خبر داد و گفت: در حال حاضر کلاس‌های تفسیر قرآن، شرح نهج‌البلاغه، سبک زندگی اسلامی، اصول عقاید و مفاهیم قرآنی در این مؤسسه در حال برگزاری است.

وی افزود: کلاس‌ تفسیر قرآن ویژه بانوان روزهای جمعه از ساعت 16 تا 17 و ویژه آقایان نیز روزهای جمعه از ساعت 17 تا 18، کلاس شرح نهج‌البلاغه نیز جمعه شب‌ها از ساعت 19 تا 20 و کلاس سبک زندگی اسلامی نیز جمعه‌ها از ساعت 15 تا 16 برپا می‌شود.

مدیر مؤسسه قرآنی اسراء اظهار کرد: همچنین کلاس کامپیوتر نیز در روزهای شنبه از ساعت 15 تا 17 و کلاس خیاطی نیز ویژه بانوان هفته‌ای سه روز از ساعت 15 تا 17 برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه بیشتر مخاطبان این مجموعه افراد بزرگسال و جوانان هستند، به برنامه‌های این مؤسسه برای کودکان نیز اشاره کرد و گفت: برای کودکان نیز کلاس حفظ قرآن دو روز در هفته، شنبه و چهارشنبه از سوی این مؤسسه برگزار می‌شود.

یادآوری می‌شود، علاقه‌مندان به منظور بهره‌مندی از کلاس‌های این مؤسسه که دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، می‌توانند با شماره 031ـ46242616 تماس بگیرند یا به نشانی شهرستان نائین، شهر بافران، خیابان ولیعصر(عج)، دارالقرآن حضرت معصومه(س) مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha