مدیر باید جهادی، دغدغه‌مند و دلسوز باشد
کد خبر: 4008437
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷

مدیر باید جهادی، دغدغه‌مند و دلسوز باشد

امام‌جمعه بروجرد با تأکید بر اینکه مدیر باید جهادی، دغدغه‌مند و دلسوز باشد، گفت: مشکلات شهرستان بروجرد با ظرفیت‌هایی که وجود دارد با حضور مدیران توانمند و جهادی و ارائه برنامه‌ همراه با زمان‌بندی مناسب، قابل حل است.

حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی، امام‌جمعه بروجردبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی حسینی، امام‌جمعه شهرستان بروجرد، امروز، پنجم آبان‌ماه در دیدار با استاندار لرستان که در جریان سفر استاندار به بروجرد انجام شد، با بیان اینکه  تشکیل حکومت اسلامی و دینی آرزوی دیرینه ائمه بوده که این مهم در زمان ما با رهبری امام راحل(ره) و شاگردان برجسته و مردم مؤمن، مقاوم و بصیر محقق شده است، اظهار کرد: مشکلاتی وجود دارد که با مدیریت ساعتی قابل حل نیست بلکه با مدیران جهادی قابل حل است.

وی با تأکید بر اینکه مدیر باید جهادی، دغدغه‌مند و دلسوز باشد، افزود: در بروجرد مشکلاتی وجود دارد که با توجه به ظرفیت‌ها و یک برنامه‌ریزی صحیح و مدیران شهرستان با توانمندی و ارائه برنامه‌ زمان‌بندی مناسب قابل حل است.

حسینی با اشاره به اینکه بافت قدیمی بروجرد در مرکز شهر باید احیا شود و با کارشناسان مشاوره کرد و ساخت‌وساز رونق بگیرد، ادامه داد: در حاشیه شهر بروجرد پنج هزار نفر زیر خط فقر هستند و حاشیه‌نشینی بیداد می‌کند.

امام‌جمعه بروجرد با بیان اینکه در رابطه با کارخانجات تعطیل شده باید تمهیدات لازم اندیشیده شود، اظهار کرد: بروجرد پیشانی لرستان از لحاظ علما و مجتهد و علم بوده است و امیدواریم مشکلات شهرستان حل شود؛ با امیدی که الان مردم دارند و هماهنگی که بین قوا وجود دارد باید برای حل مشکلات تلاش کرد.

انتهای پیام
captcha