تجلیل از مادران دارای 3 فرزند و بیشتر در بروجرد
کد خبر: 4006052
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸
امام‌جمعه بروجرد خبر داد:

تجلیل از مادران دارای 3 فرزند و بیشتر در بروجرد

امام‌جمعه بروجرد گفت: در راستای مبارزه با کاهش جمعیت و تشویق به فرزندآوری از مادران دارای سه فرزند و بیشتر در بروجرد تجلیل خواهد شد.

تجلیل از مادران دارای 3 فرزند و بیشتر در بروجردبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی، امام‌جمعه بروجرد امروز، 26 مهرماه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بروجرد با بیان اینکه فقر، بیکاری و اعتیاد از آسیب‎هایی است که در شهرستان بروجرد به چشم می‎خورد، اظهار کرد: طلاق و دوست و رفیق ناباب برای جوانان نیز از دیگر آسیب‌ها بوده و مردم مناطق حاشیه‌نشین در راستای آسیب‌های اجتماعی آسیب‌پذیرتر هستند.

وی با بیان اینکه شورای مودت با محوریت مساجد و امام جماعت با هدف رفع اختلافات در محلات و تقویت کارهای فرهنگی در پنج مسجد شهرستان بروجرد تشکیل شده است، اضافه کرد: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد و آیت‌الله‌العظمی بروجردی(ره) طی چندماه آینده از مادران دارای سه فرزند و بیشتر تجلیل خواهد شد.

حسینی با بیان اینکه این برنامه در راستای مبارزه با کاهش جمعیت و تشویق به فرزندآوری برگزار خواهد شد، گفت: جشن میلاد پیامبر اعظم(ص) به مدت سه شب در سه محله حاشیه‌نشین بروجرد با اجرای برنامه‌های فرهنگی متنوع و تشکیل میز خدمت در حاشیه شهر برای رسیدگی به مشکلات حاشیه‌نشینی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha