خانه امید بازنشستگان و سالمندان در خلخال راه‌اندازی می‌شود
کد خبر: 4005730
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶

خانه امید بازنشستگان و سالمندان در خلخال راه‌اندازی می‌شود

رئیس سازمان بهزیستی استان اردبیل، گفت: با هدف تأمین رفاه حال شهروندان، خانه امید بازنشستگان و سالمندان در خلخال راه‌اندازی می‌شود.

رضازاده// خانه امید بازنشستگان و سالمندان در خلخال راه‌اندازی می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، بهزاد ستاری،‌ رئیس سازمان بهزیستی استان اردبیل، 25 مهرماه، ضمن اعلام این خبر در اردبیل، اظهار کرد: با توجه به اینکه استان اردبیل فاقد خانه امید بازنشستگان و سالمندان بوده، بنابراین راه‌اندازی خانه امید در شهرستان خلخال به عنوان یک اقدام ارزشمند برای تأمین رفاه حال شهروندان خواهد بود.

وی بیان کرد: تلاش مسئولان و دستگاه‌های مربوطه در راستای ایجاد خانه امید بازنشستگان و سالمندان نتیجه‌بخش بوده و طبق هماهنگی‌های به عمل آمده، در آینده‌ای نزدیک مکانی مناسب برای گذران اوقات فراغت قشر تلاشگر بازنشسته در سنین سالمندی فراهم می‌شود.

رئیس سازمان بهزیستی استان اردبیل، تصریح کرد: به عنوان یکی دیگر از اقداماتی که در دستور کار قرار گرفته می‌توان به راه‌اندازی مرکز نگهداری روزانه و خانه حمایتی سالمندان در شهرستان‌های استان اشاره کرد.

ستاری تصریح کرد: متقاضیان بخش خصوصی با راه‌اندازی این گونه مراکز حمایتی سالمندان از تسهیلات بانکی و حمایت اداری برخوردار می‌شوند.

انتهای پیام
captcha