برگزاری شانزدهمین جشنواره ملی «تلاوت‌های مجلسی» در گلستان
کد خبر: 4003339
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹

برگزاری شانزدهمین جشنواره ملی «تلاوت‌های مجلسی» در گلستان

دبیر اجرایی شانزدهمین دوره جشنواره ملی تلاوت‌های مجلسی در استان گلستان گفت: جشنواره تلاوت‌های مجلسی در راستای انتخاب برترین قاری مجلسی و مردمی استان در سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

ارسالی شنبه// برگزاری جشنواره «تلاوت‌های مجلسی» در گلستانغلامرضا موسوی، دبیر شانزدهمین جشنواره ملی تلاوت‌های مجلسی در استان گلستان، در گفت‌وگو با ایکنا از گلستان، اظهار کرد: این دوره از جشنواره تلاوت‌های مجلسی در راستای انتخاب برترین قاری استان گلستان در سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

وی با اشاره به آیین‌نامه شرکت در جشنواره گفت: شانزدهمین جشنواره ویژه آقایان ۱۸سال به بالا برگزار خواهد شد که علاقه‌مندان می‌توانند هر سوره‌ای که مدنظر است را در مدت 5 تا 7 دقیقه تلاوت کرده و به جشنواره ارسال کنند.

دبیر اجرایی شانزدهمین دوره جشنواره ملی تلاوت‌های مجلسی در استان گلستان با بیان اینکه قاریان استان گلستان تا 22 مهرماه فرصت دارند در این جشنواره شرکت کنند و برای کسب جزئیات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۹۱۳۶۷۲۸۲۴۴ تماس بگیرند، افزود: آثار ارسالی توسط داوران بین‌المللی ارزیابی می‌شود که از این تعداد 7 نفر وارد جشنواره تلاوت‌های مجلسی می‌شوند که در نهایت یک نفر توسط انتخاب مردم به مرحله کشوری راه می‌یابد.

وی ادامه داد: مرحله استانی شانزدهمین جشنواره ملی تلاوت‌های مجلسی در استان گلستان، شنبه اول آبان همزمان با نماز مغرب و عشاء در محل حسینیه عاشقان ثارالله(ع) واقع در خیابان پاسداران گرگان جنب بهداری سپاه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و با حضور پیشکسوتان و فعالان قرآنی استان برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام
captcha