تجلیل از برترین‌های جشنواره مالک‌اشتر در لرستان
کد خبر: 3998356
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۳

تجلیل از برترین‌های جشنواره مالک‌اشتر در لرستان

آیین اختتامیه دومین جشنواره مالک اشتر سپاه ناحیه بسیج عشایری استان لرستان با معرفی ۳۴ برگزیده به کار خود پایان داد.

تجلیل از برترین‌های جشنواره مالک‌اشتر سپاه ناحیه عشایری لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، آیین اختتامیه جشنواره مالک اشتر ناحیه بسیج عشایری استان لرستان، شنبه، ۲۷ شهریور با حضور سردار توکلی، جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان و منتخبین این جشنواره برگزار شد.

سرهنگ دوم پاسدار سیاوش رستمی، فرمانده سپاه ناحیه بسیج عشایری استان لرستان در این مراسم با اشاره به اینکه در این مراسم از ۳۴ منتخب این جشنواره تجلیل خواهد شد، اظهار کرد: جشنواره مالک اشتر امسال با رویکرد جدید و شناسایی فرماندهان موفق برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه ناحیه بسیج عشایری استان لرستان سال گذشته به‌عنوان یکی از رده‌های موفق سپاه لرستان انتخاب شد، ادامه داد: سپاه ناحیه بسیج عشایری استان لرستان در سال جاری و سه ماهه نخست امسال در سطح کشور نیز به عنوان رده برتر شناخته شده است.

سردار حبیب‌الله توکلی، جانشین فرمانده سپاه لرستان نیز در این مراسم با تقدیر از عملکرد سپاه ناحیه بسیج عشایری لرستان، گفت: پراکندگی و دامنه فعالیت بسیج عشایری استان لرستان گسترده است، با این وجود این ناحیه به‌عنوان یکی از نواحی برتر در سطح کشور مطرح است.

وی با اشاره به اینکه با شیوع ویروس کرونا سپاه تمام ظرفیت‌ها و امکانات خود را پای کار آورد، اظهار کرد: امروز با وجودی که واکسن کرونا در سطح کشور به وفور وجود دارد اما عده‌ای هنوز اقدام به تزریق واکسن نکرده‌اند.

توکلی با اشاره به اینکه جشنواره مالک اشتر با هدف شناسایی فرماندهان و رده‌های موفق برگزار می‌شود، ادامه داد: این جشنواره باعث ایجاد فضای رقابتی سالم بین فرماندهان و مدیران شده و از طرفی جزئیات اجرای مأموریت‌ها به‎طور خاص بررسی می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان گفت: فرماندهان رده‌های مختلف در هر بخش از سپاه می‌توانند از کارهای خلاقانه و ابتکاری که در جهت رسیدن به اهداف مدنظر است، استفاده کنند.

انتهای پیام
captcha