آئین افتتاح ۲۳ کلاس درس در شهرستان ازنا برپا شد
کد خبر: 3998008
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵

آئین افتتاح ۲۳ کلاس درس در شهرستان ازنا برپا شد

طی مراسمی در آستانه شروع سال تحصیلی، ۲۳ کلاس درس در قالب ۵ واحد آموزشی و تربیتی با مشارکت خیرین مدرسه ساز در ازنا افتتاح شد.

۲۳ کلاس خیرساز در ازنا افتتاح شدبه گزارش ایکنا از لرستان، آیین افتتاح ۲۳ کلاس درس در قالب ۵ واحد آموزشی در شهرستان ازنا، بعدازظهر پنج‌شنبه ۲۵ شهریور با حضور رضوی رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان، غفوری‌نژاد مدیرکل نوسازی مدارس لرستان، سهرابی مدیرکل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

رضوی، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان در این مراسم ضمن قدردانی از حضور خیرین مدرسه‌ساز در عمران و آبادانی فضاهای آموزشی، اظهارکرد: ثمره کار خیرین علاوه بر اجر دنیوی موجب رشد و اعتلای جامعه در همه ابعاد می‌شود کمااینکه ساخت مدارس با کیفیت مثل مدارسی که امروز شاهد افتتاح آن‌ها هستیم موجب سرافرازی شده است.

وی در ادامه افزود: خبرهای خوب افتتاح‌های مدارس در مهرماه امسال موجب شادی و مسرت همه ما شده است چراکه بهره‌برداری دانش‌آموزان از مدارس و کلاس‌های درس علاوه بر افزایش عدالت آموزشی در سطح استان، باعث ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان استان است.

غفوری‌‌نژاد، مدیرکل نوسازی مدارس استان نیز در این مراسم گفت: سرانه فضاهای آموزشی شهرستان ازنا به واسطه خیرین مدرسه‌ساز، نسبت به میانگین استان و حتی کشور، وضعیت مطلوب و قابل قبولی دارد اما با سرانه استاندارد فاصله بسیاری دارد که با تلاش‌های شبانه‌روزی نوسازی مدارس و مشارکت خیرین مدرسه‌ساز، به نقطه مطلوب، نزدیکتر می‌شویم.

وی ادامه داد: در سال گذشته و سال‌ جاری پویش‌هایی برای جذب حداکثری خیرین راه‌اندازی شده که تعداد قابل توجهی از دانش‌آموزان و فرهنگیان در این پویش‌ها شرکت کردند که برکات زیادی را به‌همراه داشت که مصداق این فعالیت‌ها می‌توان به ساخت مدرسه یک کلاسه روستای نوروز‌آباد ازنا اشاره کرد که در راستای پویش «من مادرم، بچه‌های ایران فرزندان من» کار ساخت آن آغاز شده است.

غفوری‌نژاد در توضیح افتتاح مدارس شهرستان ازنا گفت: تعداد ۲۳ کلاس درس در قالب ۵ واحد آموزشی با زیربنای ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید که ساخت آن‌ها با مشارکت خیرین مدرسه‌ساز بوده است.

انتهای پیام
captcha