ثبت‌نام مهد و پیش‌دبستانی امین سایدا در لرستان آغاز شد
کد خبر: 3997106
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳

ثبت‌نام مهد و پیش‌دبستانی امین سایدا در لرستان آغاز شد

مهد و پیش‌دبستانی امین سایدا شعبه لرستان وابسته به معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه با رویکرد تربیت قرآنی و سبک جدید آموزشی از بین کودکان ۴ تا ۶ سال برای سالتحصیلی جدید ثبت‌نام می‌کند.

ثبت‌نام مهد و پیش‌دبستانی امین سایدا در لرستان آغاز شدمژگان قلاوند، مسئول مهد و پیش‌دبستانی امین سایدا شعبه لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، از آغاز ثبت‌نام مهد و پیش‌دبستانی امین سایدا در استان خبر داد و گفت: مهد و پیش‌دبستانی امین سایدا اولین مهد و پیش‌دبستانی در استان لرستان با مجوز معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه سراسر کشور و با همکاری مدرسه علمیه حضرت خدیجه‌کبری(س) شهرستان دورود از سراسر کشور برای سال تحصیلی جدید ثبت‌نام می‌کند.

وی افزود: این مهد و پیش‌دبستانی با مساعدت حجت‌الاسلام والمسلمین شمس زیدعزه، مسئول مهد و پیش‌دبستانی امین سراسر کشور و حجت‌الاسلام والمسلمین ولی‌پور، معاون تبلیغ حوزه علمیه استان لرستان در سال ۹۸ با اخذ مجوز رسمی از معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه به‌عنوان اولین مهد و پیش‌دبستانی امین در استان لرستان تأسیس شد.

قلاوند هدف از تأسیس مهدهای سایدا را آموزش غیرمستقیم غنی‌ترین محتوای دینی برای تربیت نسل انقلابی و زمینه‌سازی ظهور مهدی موعود(عج) بیان کرد و افزود: با شیوع ویروس منحوس کرونا فعالیت سایدا در بستر فضای مجازی و در پیام‌رسان ایتا آغاز شد و برای برگزاری اولین و بهترین دوره مجازی پیش‌دبستانی سایدا در آذرماه سال ۹۹ با استقبال بی‌نظیر والدین فرهیخته از سراسر کشور روبرو شد.

مسئول مهد و پیش‌دبستانی امین سایدا شعبه لرستان بیان کرد: در حال حاضر سایدا با همکاری مدرسه علمیه عالی حضرت خدیجه‌کبری(س) شهرستان دورود در حال آماده‌سازی فضایی امن و پرنشاط برای استقبال از نوآموزان برای سال‌تحصیلی جدید است.

قلاوند با بیان اینکه هدف ما در پیش‌دبستانی و مهد امین سایدا تربیت تفریحی و تفریح تربیتی با محوریت انس با قرآن و اهل‌ بیت(ع) است و در این مهد و پیش‌دبستانی حفظ سوره‌های قرآن و احادیث در قالب نقاشی، قصه، نمایش و شعر آموزش داده می‌شود، اظهار کرد: والدینی که علاقه‌مند هستند کودکان خود در سنین ۴ تا ۶ سال را در این مهد ثبت‌نام کنند می‌توانند با شماره‌های ۰۹۱۶۰۸۱۶۲۹۲ و ۰۶۶۴۳۲۳۳۲۱۲ تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha