استقرار ۱۲ استارتاپ در مرکز شتاب نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی لرستان
کد خبر: 3996138
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۷

استقرار ۱۲ استارتاپ در مرکز شتاب نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی لرستان

معاون فناوری جهاد دانشگاهی استان لرستان با اشاره به اجرای طرح شتابدهی کسب و کارهای فناورانه جوانان گفت: در این راستا ۱۲ استارتاپ برتر در مرکز شتابدهی و نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی استان لرستان مستقر شدند.

استقرار ۱۲ استارتاپ در مرکز شتاب نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، رحیم بیرانوند، معاون جهاددانشگاهی لرستان، چهارشنبه ۱۷ شهریور در مراسم تجلیل از استارتاپ‌های برتر مرکز نوآوری و شکوفایی جهاددانشگاهی لرستان که در مرکز علمی کاربردی این واحد برگزار شد، اظهارکرد: مرکز نوآوری و شکوفایی جهاددانشگاهی لرستان با همکاری وزارت ورزش و جوانان و جهاد دانشگاهی در ۳ فاز ترویجی، نوآوری و شتابدهی آغاز به کار کرد.

وی با اشاره به اینکه در مرکز نوآوری و شتابدهی جهاددانشگاهی لرستان کارگاه‌های متنوعی برای اشتغالزایی جوانان برگزار می‌شود، ادامه داد: در این مرکز حداقل روزانه یک برنامه برگزار می شود کمااینکه خود را مقید به فراهم کردن زمینه تسهیل اشتغال جوانان می‌دانیم.

بیرانوند از اجرای طرح شتابدهی کسب و کارهای فناورانه جوانان توسط جهاددانشگاهی و با مشارکت اداره‌کل ورزش و جوانان استان خبر داد و با اشاره به اینکه این طرح زیرمجموعه مراکز نوآوری و شکوفایی اجرایی و طی آن ۶۳ رویداد کارآفرینی برگزار و ۱۰۰ ایده جذب شده است، ادامه داد: نهایتا از مجموع این ایده‎ها ۱۲ مورد به عنوان ایده‎های برتر شناسایی و با اهدای لوح تقدیر و جوایزی از آن‌ها قدردانی شد.

معاون فناوری جهاددانشگاهی لرستان از حمایت همه جانبه جهاد دانشگاهی استان لرستان از استارتاپ های برتر طرح شتابدهی کسب و کارهای فناورانه جوانان خبر داد و گفت: ۱۲ استارتاپ به برتر زیر مجموعه این طرح در مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی استان لرستان مستقر شدند.

بیرانوند با اشاره به اینکه مرکز نوآوری و شتابدهی جهاددانشگاهی لرستان در فاز ترویج رتبه برتر کشور را برتر کسب کرده و در دیگر فازها هم امیدواریم حائز رتبه باشیم، افزود: کمک همه جانبه اداره‌کل ورزش و جوانان استان لرستان از مرکز نوآوری و شتابدهی جهاددانشگاهی لرستان قابل تقدیر است.

انتهای پیام
captcha