جمع‌آوری بیش از ۴۵ میلیارد ریال نذورات در حسینیه اعظم زنجان
کد خبر: 3996084
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴

جمع‌آوری بیش از ۴۵ میلیارد ریال نذورات در حسینیه اعظم زنجان

مسئول روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان از جمع‌آوری بیش از ۴۵ میلیارد ریال نذورات در این حسینیه خبر داد و گفت: بیش از ۱۸۴ گرم نیز طلا اهدا شده است.

جمع‌آوری بیش از 45 میلیارد ریال نذورات در حسینیه اعظم زنجانمجتبی شهامی، مسئول روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان، در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: امسال نیز همانند سال‌های گذشته خیل عظیم صاحبان نذورات نقدی و قربانی، ارادت خود را به سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) و علمدار کربلا حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) در بالاترین درجات به اثبات رساندند.

وی تعداد قربانی‌های نیابتی و تحویلی به حسینیه اعظم زنجان در محرم 1400 را یک هزار و 23 رأس برشمرد و گفت: از این تعداد 16 رأس دام بزرگ و مابقی گوسفند و بز هستند. 2 هزار و 397 رأس گوسفند و بز به شکل زنده به این حسینیه تحویل داده شده است.

این مسئول ادامه داد: رقم پرداختی برای یک هزار و 574 رأس قربانی به شکل نقدی بیش از 14 میلیارد و 102 میلیون ریال بود و 10 میلیارد و547 میلیون ریال نیز مربوط به نذورات نقدی مردم است که در پایگاه‌های جمع‌آوری نذورات دریافت شده است.

مسئول روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان با اشاره به اینکه مبلغ حاصل از فروش 2 هزار و 111 رأس دام 19 میلیارد و 16 میلیون ریال برآورد شده است، بیان کرد: مبلغ حاصل از فروش آلایش و طیور زنده نیز 2 میلیارد و 235 میلیون ریال است.

وی با اشاره به اینکه در مجموع با احتساب نذورات نقدی و قربانی 45 میلیارد و 901 میلیون ریال در محرم امسال به حسینیه اعظم زنجان اهدا شده است، تصریح کرد: تعداد 419 قربانی نیابتی انفرادی و 5 رأس دام بزرگ نیابتی مشارکتی با مبالغ واریزی صاحبان نذر تهیه و ذبح شده است.

شهامی ابراز کرد: امسال 184 گرم و 680 سوت طلا و 27 گرم و 250 سوت نفره به حسینیه اهدا شده است و یک خیر به تنهایی 100 رأس گوسفند اهدا کرده بود.

انتهای پیام
captcha