بهره‌مندی از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی برای معرفی حافظ
کد خبر: 3995710
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۸

بهره‌مندی از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی برای معرفی حافظ

رئیس کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر شیراز خواستار استفاده از ظرفیت رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی برای معرفی هرچه بیشتر حافظ به جهانیان شد.

به گزارش ایکنا از فارس، محمد فرخ‌زاده، رئیس کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر شیراز امروز، 16 شهریورماه در نشست هم‌افزایی و برنامه‌ریزی یادروز بزرگداشت خواجه حافظ شیرازی، استفاده از ظرفیت‌های بین‌المللی را مهم دانست و گفت: حافظ باید بیش ‌از ‌پیش به مردم شیراز و جهان معرفی کرد و این فقط با استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی عملیاتی می‌شود.

وی افزود: امروزه در این شرایط کرونایی باید با استفاده از میدان‌گاه‌های شیراز در برگزاری رویداد‌های شهری به‌ویژه رویدادهای معرفی خواجه حافظ شیرازی استفاده کرد و نباید از ظرفیت اقشار مختلف جامعه در معرفی میراث‌ فرهنگی ناملموس مغفول ماند.

مرتضی جعفری، معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری شیراز نیز در این جلسه با بیان اینکه مسیرهای گردشگری ادبی در شیراز تنظیم شده است، افزود: با استفاده از ظرفیت راهنمایان گردشگری ادبی آموزش دیده توسط مدیریت گردشگری این سازمان در راستای معرفی هر چه بهتر شیراز با محوریت گردشگری ادبی اقدام خواهد شد.

معاون شهردار شیراز با استقبال از دبیرخانه  دائمی رویدادهای گردشگری، گفت: اداره‌ کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس با عملیاتی کردن این دبیرخانه در راستای رویدادهای فرهنگی و هنری با محوریت مأموریت‌های میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قدمی بزرگ و فاخر در توسعه گردشگری برداشته است.

انتهای پیام
captcha