دبیرستان دخترانه شهید مطهری خرم‌آباد رتبه دوم مسابقات قرآن کشور را كسب كرد
کد خبر: 3995206
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱

دبیرستان دخترانه شهید مطهری خرم‌آباد رتبه دوم مسابقات قرآن کشور را كسب كرد

دانش‌آموزان دبيرستان دخترانه علوم و معارف اسلامی شهيد مطهری خرم‌آباد در سی‌امین مسابقات طرح جامع قرآنی مدارس شهيد مطهری كشور، رتبه دوم را كسب كردند.

دبیرستان دخترانه شهید مطهری خرم‌آباد رتبه دوم مسابقات قرآنی کشور را كسب كردعیسی حیدروند، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان لرستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از لرستان از کسب رتبه دوم دبیرستان دخترانه علوم و معارف اسلامی شهيد مطهری خرم‌آباد در سی‌امین دوره مسابقات طرح جامع قرآنی مدارس شهيد مطهری كشور خبر داد و اظهار كرد: در سی‌امین دوره این مسابقات، استان لرستان بعد از استان یزد مقام دوم را به خود اختصاص داد و استان اصفهان نیز حائز رتبه سوم شد.

وی با اشاره به کسب هشت رتبه برتر دبیرستان دخترانه علوم و معارف اسلامی شهید مطهری خرم‌آباد در سی‌امین دوره مسابقات طرح جامع قرآنی مدارس شهيد مطهری كشور، افزود: در رشته پژوهش‌های قرآنی، معصومه اصلانی، رتبه دوم، ریحانه ملکی‌راد، رتبه چهارم، سارا ملکشاهی مقام سوم و نگار طاووسی رتبه اول را به خود اختصاص دادند.

حیدروند با اشاره به اینکه این مسابقات در چهار بخش آوایی، پژوهشی، هنرهای رسانه‌ای و معارفی در ۱۴ رشته برگزار شد، بیان کرد: در رشته هنرهای رسانه‌ای، اسرا آقایی مقام دوم را کسب کرد و ستایش سعیدی توانست در دو رشته حفظ موضوعی و صحیفه سجادیه مقام‌های سوم را به خود اختصاص دهد.

انتهای پیام
captcha