واکسیناسیون مدیران و مربیان مؤسسات قرآنی لرستان
کد خبر: 3993673
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶
با همکاری معاونت درمان علوم پزشکی لرستان انجام شد؛

واکسیناسیون مدیران و مربیان مؤسسات قرآنی لرستان

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی لرستان از انجام مرحله نخست واکسیناسیون مدیران و مربیان مؤسسات قرآنی این استان با همکاری معاون درمان علوم پزشکی خبر داد.

ارسال شود/ واکسیناسیون مدیران و مربیان مؤسسات قرآنی لرستانروح‌الدین بلواسی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی استان لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به اجرای مرحله نخست واکسیناسیون مربیان و مدیران مؤسسات قرآنی این استان، اظهار کرد: با پیگیری‌های اتحادیه مؤسسات قرآنی لرستان و با همکاری معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان، مدیران و مربیان مؤسسات قرآنی لرستان واکسینه شدند.

وی با اشاره به اینکه لیست مدیران و مربیان مؤسسات قرآنی لرستان جهت واکسیناسیون ارسال و این افراد شنبه، ششم شهریور واکسن زدند، افزود: علاوه بر مدیران و مربیان مؤسسات قرآنی، حافظان و مربیانی که در هفته‌های آتی در آزمون دوره ملی تربیت مربی حفظ شرکت خواهند کرد نیز واکسینه شدند و آزمون این افراد نیز به شکل حضوری برگزار می‌شود.

بلواسی با بیان اینکه مؤسسات قرآنی استان لرستان با ورود ویروس کرونا در فرهنگ‌سازی رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اجرای طرح مواسات پیش‎قدم بودند، گفت: در دهه اول محرم نیز برنامه‌های ویژه قرآنی از سوی ۶۳ مؤسسه قرآنی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجرا شد.

انتهای پیام
captcha