سروش 1703 منتشر شد
کد خبر: 3990634
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۱

سروش 1703 منتشر شد

شماره 1703 ماهنامه سروش با مطالب متونعی درباره تولیدات صدا و سیما منتشر شد.

به گزارش ایکنا؛ شماره 1703 ماهنامه سروش منتشر شد. در شماره جدید که در شصت‌و‌هشت صفحه چاپ شده، بخش‌هایی چون یاداشت‌ها، چهره ها و خبرها، رسانه، سینما و فرهنگ هنر به چشم می‌خورد.

در بخش نخست که مربوط به یاداشت‌هاست سه موضوع المپیک؛ هویت و اعتماد ملی، رمز کوچ با قافله کربلا و دولت قوی و زنگ تفریح دیده می‌شود. همچنین مطالبی چون؛ چه می‌کنه این المپیک!، پرونده سروش برای برنامه‌های ورزشی صدا و سیما و تصویر قهرمانان در سینمای ایران را نیز در این ماهنامه می‌خوانیم.

در بخش مصاحبه در گفت‌و‌گویی که سروش با نجفیان انجام داده می‌خوانیم: «تقریبا تمام کاراکترهایی که ایفا کرده‌ام مورد علاقه‌ام بوده‌اند و نمی‌شود بی‌علاقه به ایفای نقش پرداخت؛ چون آنگاه مخاطب از تماشا لذت نخواهد برد. در سریال «زندگی زیباست» ایفاگر نقش مردی هستم که از ابتدا رفتارهای متفاوتی دارد ولی در قسمت‌های پایانی سریال چهره واقعی او مشخص می‌شود و این حرکت تدریجی برایم لذتبخش بود، چون برگرفته از خصوصیات واقعی هر انسان عاقلی است که در تکاپو برای تغییر است.»

حسن لفافیان کارگردان سریال «کلبه‌ای در مه» نیز در بخشی از این ماهنامه گفته است: «تلاش کردیم در بافت داستانی سریال حس و حال زندگی جریان داشته باشد و در کنارش به اهداف و آرمان‌های شخصیت پرداختیم؛ آرمان‌هایی که با یکدیگر متفاوت است و همین تفاوت آرمان‌هاست که باعث کشمکش و پیشبرد داستان می‌شود و حین این همه کشمکش آنچه بیش از هر چیز برایم اهمیت داشت همان تزریق حس و حال زندگی در لحظه لحظه سریال بود.»

انتهای پیام
captcha