رئیس بنیاد شهید و ایثارگران بوکان معرفی شد
کد خبر: 3990195
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵

رئیس بنیاد شهید و ایثارگران بوکان معرفی شد

در مراسمی با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی و فرماندار شهرستان بوکان، صلاح‌الدین امیری، به عنوان سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان معرفی شد.

ارسالی امروز ا رئیس بنیاد شهید و ایثارگران بوکان معرفی شدبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، مهدی فعال، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌غربی، دیروز، ۲۰ مردادماه، در مراسم تکریم و معارفه سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران بوکان، اظهار کرد: فرا رسیدن ایام ماه محرم را تسلیت عرض کرده و یاد و خاطره مرحوم حمید احمد، رئیس فقید بنیاد شهید و امور ایثارگران بوکان، را گرامی می‌داریم.

وی افزود: مرحوم احمدی سرمنشأ خدمات ارزنده‌ای در راستای تکریم خانواده شهدا و ایثارگران بود که متأسفانه عمر باعزت این مرحوم اجازه ارائه خدمات ارزنده بیشتری به او نداد.

فعال بیان کرد: اقدامات بنیاد شهید در جهت خدمت رسانی به جامعه هدف، چشمگیر بوده و هر ساله براساس سیاست‌های ابلاغی ستاد مرکزی اقدامات مختلفی انجام می‌شود. 

وی ادامه داد: در محورهای اقتصادی، عمرانی، فرهنگی و حمایتی و بهداشتی برای جامعه هدف همه ساله طبق سیاست‌های مطرح شده بنیاد خدمات‌رسانی می‌کند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌غربی، تصریح کرد: در بحث مسکن و اشتغال‌زایی ایثارگران، آذربایجان‌غربی جزو استان‌های برتر و شایسته کشوری است.

وی گفت: برای مرحوم احمدی، رئیس سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران بوکان، که بر اثر کرونا دعوت حق را لبیک گفت، از خداوند مغفرت و علو درجات خواستارم و برای صلاح‌الدین امیری، رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران بوکان آرزوی توفیقات روزافزون دارم.

انتهای پیام
captcha