مسابقه بزرگ کتابخوانی «امر به معروف و نهی از منکر» در کردستان برگزار می‌شود
کد خبر: 3988579
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۲

مسابقه بزرگ کتابخوانی «امر به معروف و نهی از منکر» در کردستان برگزار می‌شود

رئیس گروه فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان از برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی «امر به معروف و نهی از منکر» خبر داد و گفت: مهلت شرکت در این مسابقه فرهنگی در استان کردستان 18 مردادماه جاری خواهد بود.

عیسی فلاحی، رئیس گروه فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر یکی از دستورات انسان‌ساز قرآن کریم بوده است که در صورت اجرای صحیح این امر دیگر در جامعه شاهد هیچگونه آسیب اجتماعی نخواهیم بود.

وی افزود: در این راستا مسئولان فرهنگی استان باید برای تبدیل شدن امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تمام تلاش خود را به کار گیرند تا جامعه‌ای عاری از هر گونه مشکل و آسیب داشته باشیم.

رئیس گروه فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان بیان کرد: به مناسبت هفته گرامیداشت امر به معروف و نهی از منکر مسابقه بزرگ کتابخوانی امر به معروف و نهی از منکر در سطح استان کردستان برگزار می‌شود.

وی 18 مردادماه جاری را آخرین فرصت شرکت در این مسابقه فرهنگی دانست و ادامه داد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و امور کتابخانه‌های عمومی استان به مناسبت هفته امر به معروف و نهی از منکر این مسابقه کتابخوانی را برگزار می‌کند.

فلاحی به منبع این مسابقه فرهنگی اشاره و اظهار کرد: منبع مسابقه بزرگ کتابخوانی «امر به معروف و نهی از منکر» از کتابچه تدوین شده ستاد استان با عنوان «آشنایی مختصر با فرهنگ امر به معروف نهی از منکر» بوده است.

رئیس گروه فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی کردستان در خصوص تهیه کتابچه مذکور گفت: علاقمندان به شرکت در این مسابقه فرهنگی با مراجعه به سایت https://www.b2n.ir/s87533 می‌توانند کتابچه مذکور را دانلود و مطالعه کنند.

وی به چگونگی شرکت در این مسابقه اشاره و بیان کرد: شرکت‌کنندگان با مراجعه به سایت www.b2n.ir/r91987 مراجعه و بعد از انجام ثبت نام نسبت به پاسخگویی به سوالات اقدام کنند.

فلاحی در پایان یادآور شد: در پایان مسابقه فرهنگی امر به معروف و نهی از منکر به 60 نفر از شرکت‌کنندگان به قید قرعه جایزه یک میلیون ریالی تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام
captcha