برگزاری مسابقه کتابخوانی «چشمه جاوید» در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 3986901
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۳

برگزاری مسابقه کتابخوانی «چشمه جاوید» در کهگیلویه‌وبویراحمد

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری مسابقه کتابخوانی «چشمه جاوید» خبر داد و گفت: این مسابقه به مناسبت عید سعید غدیر خم و سالگرد تاسیس جهاددانشگاهی به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه کتابخوانی «چشمه جاوید» در کهگیلویه‌وبویراحمد

ایمان اکبری، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: مسابقه کتابخوانی «چشمه جاوید» به مناسبت عید سعید غدیر خم و سالگرد تاسیس جهاددانشگاهی کشور با همکاری بنیاد نخبگان استان برگزار می شود.

وی تصریح کرد: در واقع این کتاب در مورد شرح خطبه پیامبر اکرم(ص) در روز غدیر و موضوع ولایت امیرالمؤمنین علی(ع) است.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد افزود: علاقهمندان برای شرکت در این مسابقه تا 11 مرداد ماه فرصت ثبت نام دارند و زمان اعلام نتایج نیز 12 مرداد است. به 6 نفر از برگزیدگان کارت هدیه اهدا خواهد شد.

اکبری تاکید کرد: این مسابقه ویژه همکاران جهادی و خانواده هایشان، دانشجویان عضو سازمان دانشجویان شعبه کهگیلویه و بویراحمد و اعضای بنیاد نخبگان استان است. علاقهمندان برای شرکت در مسابقه می توانند به نشانی http://Kba.acecr.ac.ir/fa/form/563 مراجعه و از جوایز ارزنده ای که مد نظر گرفته شده بهره مند شوند.

وی بیان کرد: به مناسبت عید غدیر خم نیز، وبینار غدیر شناسی با موضوع: «واقعه‌ی غدیر؛ ریشه‌های قرآنی و حدیثی» در پرتو کتاب عبقات‌الانوار با حضور سید سجاد غلامی، عضو هیئت علمی دانشگاه یاسوج چهارشنبه 6 مرداد ساعت 10 صبح بصورت مجازی برگزار می شود.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: عید غدیر از بزرگ ‌ترین اعیاد مسلمانان به ویژه شیعیان محسوب می شود که بنابر روایات در روز هجدهم ذی‌الحجه سال دهم هجری در سفر حجة الوداع در سرزمین غدیر خم پیامبر اکرم(ص) به دستور خداوند حضرت علی(ع) را به مقام خلافت و امامت منصوب کردند. شیعیان در سراسر جهان این روز را جشن گرفته و مراسم مختلفی در گرامیداشت آن برگزار می‌ کنند.

انتهای پیام
captcha