برگزاری مسابقه‌ «صرفه‌جویی انرژی در خانواده» در دانشگاه لرستان
کد خبر: 3986129
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱

برگزاری مسابقه‌ «صرفه‌جویی انرژی در خانواده» در دانشگاه لرستان

مسابقه‌ «صرفه‌جویی انرژی در خانواده» با هدف تقویت فرهنگ اصلاح الگوی مصرف و فرهنگ صرفه‌جویی ویژه‌ اساتید و کارکنان دانشگاه لرستان برگزار می‏‌شود.

برگزاری مسابقه‌ «صرفه‌جویی انرژی در خانواده» در دانشگاه لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، دبیرخانه شورای راهبردی مدیریت سبز دانشگاه لرستان با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان، مسابقه‌ صرفه‌جویی انرژی در خانواده، ویژه‌ اساتید و کارکنان دانشگاه لرستان را برگزار می‌کند.

این مسابقه به‌مناسبت عیدغدیر خم و با هدف تقویت فرهنگ اصلاح الگوی مصرف و فرهنگ صرفه‌جویی و مفهوم مدیریت سبز در سطح خانواده‌ها برگزار می‌شود.

از اساتید و کارکنان دانشگاه لرستان خواسته شده است با ارسال تصویر قبض مصرفی منزل خود که نشان بدهد روند مصرف انرژی (برق، آب منزل) در یک ماه نسبت به ماه گذشته، روند کاهشی داشته است از تعداد ۱۴ جایزه که به خانواده‌های اساتید و کارکنان اختصاص خواهد یافت بهره‌مند شوند.

بازه‌ زمانی محتوای قبض‌ها نیز باید متعلق به پنج ماه اخیر باشد و نشان بدهد در مدت پنج ماه اخیر، حداقل یک ماه نسبت به ماه قبلی، مصرف انرژی، کمتر بوده است.

علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند تصویر قبض مصرفی خود را که نشاندهنده کاهش مصرف یک ماه نسبت به ماه قبلی در مدت پنج ماه اخیر باشد را تا ششم مردادماه جاری همراه با نام، محل کار، رشته، دانشکده و شماره تلفن به ایمیل: Green.manage@lu.ac.ir ارسال و یا موارد خواسته شده را به شماره واتساپی ۰۹۱۶۹۵۶۰۲۸۱ ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha