رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه آذربایجان‌غربی معارفه شد
کد خبر: 3983600
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۷

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه آذربایجان‌غربی معارفه شد

طی مراسمی از خدمات حجت‌الاسلام کریم حسنخانی قدردانی و حجت‌الاسلام امیر عبدل به عنوان رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه آذربایجان‌غربی معارفه شد.

ارسالی امروز ا رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه آذربایجان‌غربی معارفه شدبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده‌ ولی‌فقیه‌ در آذربایجان‌غربی و امام‌جمعه ارومیه، 21 تیرماه در مراسم تکریم و معارفه رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: سالروز ازدواج حضرت علی(ع)  و حضرت فاطمه(س) را تبریک می‌گویم، زندگی این دو بزرگوار الگوی حسنه برای مسلمانان است.

امام‌جمعه ارومیه بیان کرد: روحانیت، علما و طلبه‌ها در جامعه کارهای مختلفی دارند و اگر کدورتی ایجاد شود باید برای ایجاد خلوص شبانه تهجد کرده و طهارت حاصل شود. عهده‌دار بودن مسئولیت ارگان یا نهادی کار بسیار سختی است و در عهده‌داری این مسئولیت ارتباط عمیق با خدا و صادقانه کار را تحویل گرفتن و تحویل دادن بسیار اهمیت دارد و عنایت و تفضل باید از سوی خدا باشد.

حجت‌الاسلام‌ قریشی تصریح کرد: مدیر بودن مسئله‌ساز و خطیر است و اگر در این مورد کوتاهی شود نمی‌توان در روز قیامت پاسخگو بود و گناهان جامعه بر عهده علمای جامعه است. وقتی می‌شنوید مسلمانان ما گناه می‌کنند باید آن‌ها را نهی کرد و وظیفه خود را در برابر مشکلات مسلمانان انجام دهیم و استان ما جایگاه ویژه‌ای دارد که به تدبیر و توجه مسئولان نیاز دارد.

امام‌جمعه ارومیه گفت: تکریم از زحمات حجت‌الاسلام کریم حسنخانی، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه آذربایجان‌غربی قدردانی می‌کنیم و حجت‌الاسلام امیرعبدل، به عنوان رئیس شورای سیاستگذاری معرفی و به‌خاطر جوان بودن تحت اشراف و راهنمایی حجت‌الاسلام حسنخانی قرار خواهد گرفت و امیدواریم شاهد رشد و تعالی در این زمینه باشیم.

انتهای پیام
captcha