عضویت ۲۷ هزار نفر در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد لرستان
کد خبر: 3982424
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۳
مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد لرستان:

عضویت ۲۷ هزار نفر در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد لرستان

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد لرستان با اشاره به فعالیت ۴۲۰ کانون فرهنگی و هنری در مساجد لرستان، گفت: ۲۷ هزار نفر در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان عضویت دارند که برای غنی‌سازی اوقات فراغت آنان برنامه‌ریزی شده است.

عضویت ۲۷ هزار نفر در کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستانمحمد ابدالی‌پور، مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان با اشاره به برنامه‌ریزی این ستاد برای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان، اظهار کرد: تابستان امسال طرح غنی‌سازی اوقات فراغت با عنوان «مدرسه، مسجد، تابستان» در 420 کانون لرستان برگزار می‌شود.

وی از مشارکت آموزش و پرورش لرستان در طرح غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان خبر داد و گفت: این طرح در بازه زمانی دهم تیرماه تا ۲۰ شهریور با مشارکت ۴۲۰ کانون فرهنگی و هنری اجرا می‌شود.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد لرستان با اشاره به اینکه طرح اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان در قالب‌های فرهنگی، هنری، اعتقادی، قرآنی و بصیرتی برگزار می‌شود، اجرای برنامه قرآنی ۱۴۵۵، کلاس‌های هنری، تجسمس، نمایشی، اعتقادی، ورزشی و اردویی را از مهم‌ترین بخش‌های طرح مسجد مدرسه تابستان اعلام کرد و گفت: ویژه برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت امسال با تعامل حوزه هنری، اداره کل آموزش و پرورش، مدیریت خدمات حوزه علمیه لرستان و ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در حال اجرا هستند.

وی با بیان اینکه برنامه‌ها در ۲ سطح حضوری و مجازی برگزار می‌شوند، افزود: ۴ کانون محوری در استان به عنوان کانون‌های مجری طرح اوقات فراغت برنامه‌ها را در سامانه شاد برای علاقمندان بارگزاری می‌کنند که در ایام کرونا فرصتی برای بهره‌گیری کلاس‌ها در بستر فضای مجازی است.

انتهای پیام
captcha