شرکت ۵ هزار دانش‌آموز در دوره‌های تابستانی دارالقرآن‌های لرستان
کد خبر: 3979624
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹

شرکت ۵ هزار دانش‌آموز در دوره‌های تابستانی دارالقرآن‌های لرستان

رئیس اداره قرآن​، عترت و نماز آموزش و پرورش استان لرستان با اشاره به مشارکت ۱۵ دارالقرآن در برگزاری کلاس‌های تابستانی، گفت: پنج هزار دانش‌آموز در کلاس‌های تابستانی و فوق‌برنامه دارالقرآن‌های استان شرکت دارند.

حضور ۵ هزار دانش‌آموز در کلاس‌های‌ تابستانی دارالقرآن‌های لرستانعیسی حیدروند، رئیس اداره قرآن​، عترت و نماز آموزش و پرورش استان لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به برنامه‌ریزی کلاس‌های تابستانی دارالقرآن‌‌های آموزش و پرورش استان لرستان برای پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان، اظهار کرد: در تابستان امسال ۱۵ دارالقرآن در برگزاری کلاس‌های قرآن، احکام، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه و فوق برنامه ویژه دانش‌آموزان مشارکت دارند.

وی با بیان اینکه کلاس‌های تابستانی دارالقرآن‌های آموزش و پرورش استان لرستان از هفته اول تیرماه آغاز و به‌مدت دو ماه ادامه خواهد داشت، ادامه داد: بیش از پنج هزار دانش‌آموز در کلاس‌های تابستانی دارالقرآن‌های آموزش و پرورش استان لرستان حضور دارند.

حیدروند با بیان اینکه برگزاری کلاس‌های دارالقرآن‌ها بر اساس تصمیمات ستاد ملی کرونا خواهد بود، ادامه داد: در حال حاضر و با توجه به شرایط کرونایی، کلاس‌های دارالقرآن‌ها در بستر فضای مجازی و شبکه دانش‌آموزی شاد برگزار می‌شود که در صورت سفید شدن وضعیت استان کلاس‌ها به‌صورت حضوری برگزار می‌شود.

رئیس اداره قرآن​، عترت و نماز آموزش و پرورش لرستان با بیان اینکه در برگزاری کلاس‌های قرآنی دارالقرآن‌ها از ظرفیت معلمان رسمی استان استفاده می‌شود، ادامه داد: معلمانی که در دارالقرآن‌های آموزش و پرورش استان لرستان تدریس می‌کنند دوره‌های تخصصی روخوانی، روانخوانی و دیگر رشته‌های قرآنی را به‌صورت تخصصی فرا گرفته‌اند.

وی از حمایت آموزش و پرورش از فعالیت دارالقرآن‌ها و مدرسان در طول اوقات فراغت خبر داد و گفت: در پایان برگزاری دوره‌های تابستانی دارالقرآن‌ها به دانش‌آموزان گواهی حضور اعطا می‌شود که این گواهی مبنای ارزیابی‌ها و ارزشیابی‌ها قرار می‌گیرد از طرفی تمام توان ما حمایت و تقویت دارالقرآن‌های متولی برگزاری کلاس‌های قرآنی دانش‌آموزان است.

انتهای پیام
captcha