برگزیدگان جشنواره «باران وحی» تجلیل شدند
کد خبر: 3979281
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹
در لرستان؛

برگزیدگان جشنواره «باران وحی» تجلیل شدند

طی مراسمی به‌مناسبت دهه کرامت از برگزیدگان جشنواره باران وحی و خادمان قرآن کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان تجلیل شد.

تجلیل از برگزیدگان جشنواره باران وحی کمیته امداد لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، آیین تجلیل از ۲۳ برگزیده استانی و کشوری جشنواره باران وحی و خادمان قرآن کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان، امروز، یکم تیرماه در سالن اجتماعات این اداره‌کل برگزار شد.

جلال شیخ‌پور، مدیرکل کمیته امداد امام(ره) لرستان در این مراسم با اشاره به تقویت فعالیت‌های قرآنی و مذهبی در کمیته امداد امام خمینی(ره)، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های شاخص قرآنی کمیته امداد جشنواره باران وحی است که با هدف بالا بردن سطح معنوی و انس مددجویان با قرآن کریم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه جشنواره باران وحی در چهار بخش معارفی، آوایی، ادبی و هنری با رویکرد قرآنی در دو مرحله مقدماتی و کشوری در سال گذشته برگزار شد، گفت: این جشنواره به‌دلیل شیوع ویروس کرونا در بستر فضای مجازی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با استقبال گسترده مددجویان برگزار شد.

مدیرکل کمیته امداد با اشاره به اینکه در مجموع ۲۲۷ نفر در مرحله استانی این جشنواره شرکت کردند که ۳۳ نفر به مرحله کشوری راه یافتند، ادامه داد: در مرحله کشوری دو لرستانی موفق به کسب رتبه اول کشوری در رشته‌های قصه‌گویی و دکلمه‌خوانی شدند.

انتهای پیام
captcha