انتخابات بزرگ‌ترین فرصت مردم برای تغییر و تحول مدیریت در کشور است
کد خبر: 3978287
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵
رئیس مجلس پس از دادن رأی در مسجد ابوذر:

انتخابات بزرگ‌ترین فرصت مردم برای تغییر و تحول مدیریت در کشور است

محمدباقر قالیباف با بیان اینکه صندوق‌های رأی بزرگ‌ترین و مهم‌ترین سرمایه سیاسی و اجتماعی کشور هستند، گفت: انتخابات فرصت بزرگی برای مردم برای تغییر چهره مدیریت کشور است، لذا راه چاره این نیست که با صندوق‌های رأی قهر کنیم.

به گزارش ایکنا، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، صبح امروز، جمعه 28 خداد، پس از حضور در مسجد ابوذر و انداختن رأی خود به صندوق گفت: انتخابات ثمره مردم‌سالاری دینی در کشور ما است و مردم ما با مجاهدت و تلاش خود توانستند جمهوریت و اسلامیت نظام را حفظ کنند.

وی افزود: صندوق‌های رأی بزرگترین و مهمترین سرمایه سیاسی و اجتماعی کشور هستند، همانند شوراهای شهر که در سطح محلی و رئیس جمهور در سطح ریاست قوه مجریه برای مردم انجام وظیفه می‌کنند.

قالیباف با بیان اینکه انتخابات فرصت بزرگی برای مردم برای تغییر  چهره مدیریت کشور است، گفت: بنابراین این وظیفه برعهده آنهاست که انتخاب و بررسی دقیقی در این مورد انجام دهند. مردم به هر حال می‌خواهند 4 سال اداره کشور را در سطح ملی و محلی به نمایندگان خود واگذار کنند.

رئیس مجلس بیان کرد: وظیفه ماست که به عنوان نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی همانطور که قانون به ما اختیار داده، خواسته‌های مردم و برنامه‌ای که دولت آینده دارد و همچنین نظارت بر عملکرد شوراهای اسلامی شهر و شهرداری ها را پیگیری کرده و خواسته‌های مردم را در این زمینه به طور جدی نظارت و دنبال کنیم تا احساس نکنند وعده‌هایی که داده شده، اجرا نمی‌شود.

قالیباف ابراز کرد: امیدواریم دولت آینده بتواند با همکاری دو قوه دیگر به گونه‌ای تلاش کند که رضایت مردم عزیزمان را با اولویت حل مسائل اقصادی تامین کند، لذا راه چاره این نیست که با صندوق‌های رأی قهر کنیم، بلکه باید پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کرده و با یک انتخاب خوب و پیگیری، دست به دست هم دهیم تا بتوانیم تحولی در حوزه مدیریتی ایجاد کنیم.

قالیباف در پایان اظهار کرد: ریشه اصلی مشکلات کنونی ما ناکارآمدی در عرصه مدیریتی است، نه کمبود امکانات و اعتبارات. ضمن اینکه کشور از ظرفیت‌های بالایی برخوردار است و با یک تلاش خوب و مدیریت صحیح می‌توانیم در یک برنامه پنجساله، ثبات اقتصادی را به کشور بازگردانیم.

انتهای پیام
captcha