سرود «راز خورشید» در حوزه هنری لرستان تولید شد
کد خبر: 3976053
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۷

سرود «راز خورشید» در حوزه هنری لرستان تولید شد

رئیس حوزه هنری لرستان از تولید سرود «راز خورشید» با مضمون ترغیب و ایجاد انگیزه جهت حضور پرشور و انقلابی آحاد مردم در عرصه انتخابات خبر داد.

سرود «راز خورشید»  در حوزه هنری لرستان تولید شدبه گزارش ایکنا از لرستان، محمد کرم‌اللهی، رئیس حوزه هنری لرستان امروز، ۱۷ خردادماه از تولید سرود «راز خورشید» با مضمون ترغیب و ایجاد انگیزه جهت حضور پرشور و انقلابی آحاد مردم در عرصه انتخابات خبر داد و گفت: با توجه به ضرورت اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات و توجه به این مهم در شرایط کنونی کشور، حوزه هنری با همکاری قرارگاه فرهنگی صاحب‌الامر(عج) و سازمان هنری رسانه‌ای اوج، اقدام به تولید این سرود حماسی کرده است.

وی با بیان اینکه شعر این اثر از سوی حسین صبح‌خیز سروده شده و نوازندگان آن شهاب عباسیان و فرشاد سیفی هستند، افزود: این سرود با اجرا و همخوانی گروه سرود آسمان، تنظیم و آهنگ‌سازی شهاب عباسیان تولید شده است.

کرم‌اللهی با بیان اهمیت فعالیت‌های فرهنگی و هنری با هدف ایجاد انگیزه و حضور حداکثری در انتخابات پیش‌رو، ادامه داد: حوزه هنری استان با این رویکرد، طی هفته‌های گذشته تولیدات هنری را زمینه تولید آثار تجسمی، تصویری، وسیقی، ادبی و نمایش با مضمون انتخابات در دست تولید قرار داده که به تدریج در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

یادآور می‌شود، همزمان با آیین گرامیداشت سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در چهاردهم خردادماه، این سرود با حضور آحاد مردم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد، استاندار لرستان و فرماندهان نظامی و انتظامی در مصلی الغدیر شهر خرم‌آباد اجرا و رونمایی شد.

انتهای پیام
captcha