ثبت نام 231 لرستانی در مسابقات قرآن اوقاف
کد خبر: 3975969
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴
رئیس اداره امور قرآنی اوقاف لرستان خبر داد:

ثبت نام 231 لرستانی در مسابقات قرآن اوقاف

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه لرستان با اشاره به پایان مهلت ثبت نام چهل و دومین دوره مسابقات قرآن اوقاف و امور خیریه کشور، گفت: تعداد 231 نفر از حافظان و قاریان استان لرستان برای شرکت در این دوره از مسابقات قران کریم سازمان اوقاف و امور خیریه ثبت نام کردند.

ثبت نام 231 لرستانی در مسابقات قرآن اوقافتقی دریکوندی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از لرستان با اشاره به پایان مهلت ثبت نام چهل و دومین دوره مسابقات قرآن اوقاف و امور خیریه کشور، گفت: تعداد 231 نفر از حافظان و قاریان استان لرستان برای شرکت در این دوره از مسابقات قران کریم سازمان اوقاف و امور خیریه ثبت نام کردند.

وی با اشاره به اینکه شرط سنی این مسابقات 18 سال اعلام شده که در دو بخش آقایان و بانوان برگزار خواهد شد، افزود: این مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ قرآن کریم، تفسیر عمومی قرآن کریم، اذان، دعاخوانی، همسرایی و همخوانی قرآن برگزار می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه استان لرستان با بیان اینکه مرحله شهرستانی و استانی این مسابقات تابستان سال جاری برگزار می‌شود، اظهار کرد: بعد از مرحله استانی، دو مرحله نیمه‌نهایی و نهایی در پاییز و زمستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha