گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در لرستان
کد خبر: 3975178
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴

گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در لرستان

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان زمان و مکان برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام راحل در شهرهای استان را اعلام کرد.

برگزاری مراسمات سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در لرستانحجت‌الاسلام سیدلطف‌الله حیات‌الغیب، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان با اشاره به برگزاری مراسم سی و دومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در استان لرستان، اظهار کرد: مراسم ارتحال حضرت امام(ره) در مرکز استان و در تمام شهرستان‌ها با هماهنگی ستادهای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(ره) از ساعت ۱۰ صبح ۱۳ خردادماه در مصلی الغدیر خرم‌آباد، گفت: این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام حاجتی، استاد حوزه و دانشگاه و امام‌جمعه موقت اهواز برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان از برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام(ره) در تمام شهرستان‌های استان خبر داد و گفت: در شهرستان ازنا روزهای ۱۴ و ۱۵ خردادماه مراسم ارتحال امام راحل با سخنرانی حجت‌الاسلام سپهوند، امام‌جمعه این شهرستان، برگزار خواهد شد.

حیات‌الغیب گفت: مراسم ارتحال حضرت امام(ره) در شهرستان الیگودرز طی روزهای ۱۳ و ۱۴ و ۱۵ خرداد در مسجد جامع و مصلی نماز جمعه این شهرستان با سخنرانی حجت‌الاسلام سرلک، امام‌جمعه شهرستان برگزار خواهد شد؛ همچنین مراسم ارتحال بنیان‌گذار انقلاب اسلامی، ۱۳ و ۱۴ خردادماه از ساعت ۱۱ در مصلی نماز جمعه درود با سخنرانی تیمور سپهوند، رئیس دفتر نظارت بر انتخابات استان لرستان برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به اینکه در شهرستان بروجرد مراسم بزرگداشت رحلت حضرت امام(ره) در ۱۴ خردادماه با سخنرانی حجت‌الاسلام حسینی، امام‌جمعه شهرستان در مصلی نماز جمعه برگزار می‌شود، افزود: در شهرستان کوهدشت نیز ۱۴ خردادماه مراسمی با سخنرانی امام‌جمعه این شهرستان در مصلی نماز جمعه، برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مراسم بزرگداشت رحلت امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد در شهرستان سلسله، ۱۴ خردادماه در مصلی نماز جمعه این شهرستان با سخنرانی حجت‌الاسلام موسوی، امام جمعه شهرستان سلسله برگزار می‌شود، گفت: به همین مناسبت نیز مراسمی در شهرستان دلفان با سخنرانی امام جمعه شهرستان در مصلی نماز جمعه برگزار می‌شود.

حیات‌الغیب افزود: مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام(ره) و قیام 15 خرداد در شهرستان‌های رومشکان، چگنی و پل‌دختر با سخنرانی ائمه جمعه این شهرستان‌ها در مصلی نماز جمعه برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha