۲۱ عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس در لرستان رونمایی شد
کد خبر: 3974314
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴

۲۱ عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس در لرستان رونمایی شد

طی مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان لرستان و جمعی از مسئولان استانی، ۲۱ عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس در لرستان رونمایی شد.

رونمایی از ۲۱ عنوان کتاب دفاع مقدس استان لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، آیین رونمایی از ۲۱ عنوان کتاب دفاع مقدس استان لرستان از جمله مجموعه ۱۲ جلدی وصیت‌نامه شهدای استان لرستان با عنوان صحیفه سرخ، امروز، هشتم خردادماه در بیت نماینده ولی‌ فقیه در استان لرستان برگزار شد.

در این مراسم مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، مسئول بسیج راهبردی سپاه لرستان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، مسئول بسیج هنرمندان استان و جمعی از نویسندگان و ناشران استان حضور داشتند.

بر این اساس مجموعه ۱۲ جلدی صحیفه سرخ انتشارات هاویر خرم‌آباد در دو بخش ۹ و ۳ جلدی به ترتیب به معرفی وصیت‌نامه شهدای شهرستان‌های استان لرستان به تفکیک شهرستانی و الفبایی می‌پردازد.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان در این دیدار با تأکید بر مکتوب کردن خاطرات شفاهی رزمندگان دفاع مقدس و لزوم حمایت از اهالی قلم و نویسندگان، گفت: اهل قلم به‌عنوان خردورزان جامعه باید به‌طور مستمر با برگزاری نشست‌های تخصصی به معرفی هر چه بهتر ارزش‌های دینی و انقلابی کمک کنند.

وی با بیان اینکه شورای فرهنگ عمومی آماده تصویب و اجرای پیشنهادات اهالی قلم و نویسندگان استان لرستان و تأمین اعتبار این پیشنهادات است، ادامه داد: نتیجه کار باید افزایش سرانه مطالعه و تشویق اقشار مختلف جامعه به کتاب و کتابخوانی باشد.

ارائه پیشنهادات و نظرات نویسندگان، ناشران و دست‌اندرکاران کتاب و کتابخوانی و تجلیل از ناشران و نویسندگان کتاب‌های رونمایی شده با موضوع دفاع مقدس از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

انتهای پیام
captcha