«مسیر معکوس» جلیلی سرانجام به اکران رسید
کد خبر: 3974269
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۷

«مسیر معکوس» جلیلی سرانجام به اکران رسید

فیلم سینمایی «مسیر معکوس» به کارگردانی ابوالفضل جلیلی پس از سال‌ها پروانه نمایش گرفت.

ابوالفضل جلیلی؛ کارگردان سینما و تلویزیون در گفت‌و‌گو با ایکنا گفت: پس از سال‌ها فیلمی از من روانه پرده خواهد شد، البته با وجود دریافت پروانه نمایش، هنوز هم امید چندانی برای نمایش کارم ندارم، چون طی سالیان گذشته همیشه در لحظه آخر، جلوی نمایش فیلم گرفته شده است.

وی افزود: تا به امروز بیش از ۱۰ فیلم ساخته‌ام که در جشنواره‌های مهم دنیا به نمایش درآمده و بسیاری از آنها نیز موفق بوده است، اما چرا این فیلم‌ها نباید در کشورم روی پرده رود؟ نکته جالب اینجاست که هنوز خبر مجوز نمایش گرفتن فیلم آخرم پخش نشده یکی از رسانه‌ها شروع به کوبیدن این فیلم کرده است!

این کارگردان گفت: فیلم سینمایی «مسیر معکوس» به چالش چند جوان در جامعه امروز ایران برای ساخت فیلم و ورود به جرگه سینماگران جوان می‌پردازد. این فیلم نوجوانانه نخستین اکران خود را سال گذشته در سی‌وسومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان تجربه کرد. در این فیلم سعی کردم به صورت مستتر موضوعات دینی را مد نظر قرار دهم.

از عوامل این فیلم می‌توان به؛ تهیه‌کننده: ابوالفضل جلیلی و بنیاد سینمایی فارابی، کارگردان، نویسنده و تدوینگر: ابوالفضل جلیلی، صدابردار: حسین نوابی، مدیر فیلمبرداری: ابوالفضل جلیلی، بازیگران: پویان شکری، مسعود ناجی و مهدیار اصغری اشاره کرد.
انتهای پیام
captcha