اختتامیه جشنواره خوشنویسی «نگارش سوره قدر» برگزار می‌شود
کد خبر: 3972073
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲
در دورود؛

اختتامیه جشنواره خوشنویسی «نگارش سوره قدر» برگزار می‌شود

مراسم اختتامیه جشنواره استانی خوشنویسی «نگارش سوره قدر» با تجلیل از برگزیدگان، 28 اردیبهشت در فرهنگسرای مهر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دورود برگزار می‌شود.

ارسال 36 اثر به دبیرخانه جشنواره استانی خوشنویسی «نگارش سوره قدر»به گزارش ایکنا از لرستان، به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دورود، بهروز توحیدیان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود، 27 اردیبهشت در سخنانی، گفت: پس از انتشار فراخوان جشنواره استانی خوشنویسی «نگارش سوره قدر» تعداد 36 اثر از سراسر استان لرستان به دبیرخانه ارسال شد که پس از بررسی داوران این جشنواره منتخبان معرفی شدند.

وی افزود: مراسم اختتامیه در روز چهارشنبه، 28 اردیبهشت در فرهنگسرای مهر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دورود با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود، همچنین هدایای  هنرمندان برگزیده سایر شهرستان‌های استان که با توجه به وضعیت موجود حضورشان در مراسم اختتامیه میسر نیست به آدرس شهرستان مربوطه ارسال خواهد شد.

یادآور می‌شود، ولی احمدوند از دورود، مهدی حاتمی و هادی پناهی از الیگودرز، آرین آبادیان از کوهدشت از برگزیدگان بخش شکسته نستعلیق، و محمود سمیعی‌فرد از الیگودرز، حمیدرضا بهفر و عبدالله قایدرحمت از دورود، علیرضا کریمی از کوهدشت و اسما کاظمیان‌راد از دورود از برگزیدگان بخش نستعلیق هستند.

انتهای پیام
captcha