اجرای طرح تهیه نقشه «GIS رقبات» لرستان
کد خبر: 3970794
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴

اجرای طرح تهیه نقشه «GIS رقبات» لرستان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان از اجرای پروژه GIS رقبات موقوفات استان لرستان خبر داد و گفت: این پروژه در قالب تفاهم‌نامه اوقاف و شرکت پست استان اجرا می‏‌شود.

اجرای طرح تهیه نقشه «GIS رقبات» لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان، سیدمحمد طباطبایی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان، ۲۱ ارديبهشت در سخنانی، گفت: به‌منظور استفاده از ظرفیت‌های موجود دستگاه‌های اجرایی در راستای شناسایی و احیای موقوفات و با توجه ضرورت وجود لایه‌های (جی آی اس) موقوفات و اطلاعات توصیفی و مکانی آنها، قرارداد اجرای پروژه جی آی اس رقبات موقوفات استان بین اداره‌کل اوقاف و امور خیریه و شرکت پست استان لرستان منعقد شد.

وی افزود: بر مبنای این قرارداد اطلاعات اولیه رقبات موقوفات بر اساس آدرس، کد پستی و یا شماره تلفن تهیه و تحویل شرکت پست شده و بعد از طی فرآیندی لایه‎های جی آی اس موقوفات، جهت تحلیل‌های آماری در اختیار اوقاف و امور خیریه قرار خواهد گرفت.

طباطبایی با بیان اینکه فاز اول همکاری مشترک برای اجرای این پروژه، در شهرهای خرم‌آباد، بروجرد، کوهدشت، پلدختر، رومشکان و سلسله عملیاتی خواهد شد، گفت: تخصیص کد پستی به موقوفات فاقد کدپستی نیز از دیگر محورهای این پروژه در سطح استان بوده که زمینه اجرای پروژه جی آی اس این موقوفات را در پی خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha