۲۰۰ روحانی لرستانی برای کمک به کادر درمان اعلام آمادگی کردند
کد خبر: 3966740
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱

۲۰۰ روحانی لرستانی برای کمک به کادر درمان اعلام آمادگی کردند

مسئول بسیج طلاب و روحانیون لرستان با اشاره به فراخوان حضور طلاب جهت کمک به کادر درمان، گفت: با فراخوانی که به طلاب لرستان داده شد ۲۰۰ روحانی لرستانی جهت کمک به کادر درمانی اعلام آمادگی کردند.

۲۰۰ روحانی لرستانی برای کمک به کادر درمان اعلام آمادگی کردندحجت‌الاسلام علی شاهیوند، مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به خدمت بی‌منت طلاب لرستان از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون، اظهار کرد: طلاب و روحانیون بسیجی در مواردی مانند تغسیل و تدفین اموات کرونایی، توزیع بسته‌های معیشتی، حضور در بیمارستان‌های ویژه بیماران کرونایی به یاری کادر درمان شتافتند.

وی با اشاره به شرایط قرمز استان لرستان در رتبه‌بندی کرونا، گفت: با توجه به لزوم ضرورت طلاب در کنار کادر درمان، فراخوانی برای حضور داوطلبانه طلاب بسیجی در جهت کمک بسیجی کادر درمان داده شده که با استقبال خوب طلاب بسیجی همراه شده به‌طوری که تعداد آن‌ها به ۲۰۰ نفر رسیده است.

شاهیوند با اشاره به اینکه طلاب بسیجی لرستان در پیک اول، دوم و سوم کرونا در زمینه کمک به کادر آرامستان، بهداشت و درمان، خدماتی و روانشناسی وارد عمل شدند، افزود: در ماه مبارک رمضان نیز طلبه‌های بسیجی استان لرستان علاوه بر حضور فعال در اجرای طرح مواسات، کمک به خانواده‌های کرونایی و مردم محروم آمادگی حضور داوطلبانه در کنار کادر درمان را دارند.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون لرستان با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی در سطح کشور و استان، گفت: در این راستا نیز شاهد حضور منسجم و برنامه‌ریزی شده طلاب جهادی هستیم.

انتهای پیام
captcha