اشعار شاعران در رابطه با شخصیت علامه شهیدی گردآوری می‎‏شود
کد خبر: 3963855
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵

اشعار شاعران در رابطه با شخصیت علامه شهیدی گردآوری می‎‏شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد بیان کرد: همایش ملی بزرگداشت علامه سید‌جعفر شهیدی همزمان با عید غدیرخم به میزبانی بروجرد برگزار می‏‌شود که در این راستا این اداره اقدام به تهیه کلیپ و پوستر مربوط به این همایش کرده و قرار است اشعار شاعران در رابطه با شخصیت علامه شهیدی نیز گردآوری شود.

همایش ملی بزرگداشت علامه شهیدی در بروجرد برگزار می‌شودنادر ارجمندی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجرد در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به برگزاری همایش ملی بزرگداشت علامه شهیدی که قرار است به میزبانی شهرستان بروجرد برگزار شود، گفت: این همایش ملی هفتم مردادماه امسال مصادف با عید غدیرخم در شهرستان بروجرد برگزار می‏‌شود.

وی افزود: این همایش ملی در دو بخش نکوداشت و بررسی اندیشه‌های علامه سیدجعفر شهیدی برگزار می‏‌شود که برنامه‌های مربوط به بخش نکوداشت بر عهده اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجرد است و برنامه‌های مربوط به بخش بررسی اندیشه‌های علامه سیدجعفر شهیدی بر عهده دانشگاه علامه بروجردی است و به‌زودی فراخوان مقالات مربوط به این بخش منتشر خواهد شد.

ارجمندی ادامه داد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجرد کلیپ و پوستر مربوط به این همایش ملی را آماده کرده و قرار است اشعار شاعران در رابطه با شخصیت علامه شهیدی نیز گردآوری شود و منابع کتاب و نرم‌افزار مربوط به این همایش نیز فراهم و در روز برگزاری همایش بین شرکت‌کنندگان توزیع خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد در بخشی از سخنان خود به برنامه‌های این اداره به‌مناسبت ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: در تلاش هستیم در ماه رمضان دو مسابقه مجازی را برگزار کنیم و علاوه بر این مشغول آماده کردن ویدئوهایی با مشارکت روحانیون تبلیغات اسلامی بروجرد با موضوع احکام ماه مبارک رمضان هستیم که این ویدئوها در فضای مجازی منتشر خواهد شد تا بتوانیم با توجه به تعطیلی محافل، مساجد و منابر پاسخ‌گوی سؤالات شرعی همشهریان بروجردی در رابطه با احکام رمضان باشیم.

وی با اشاره به فعالیت چهار مؤسسه قرآنی این شهرستان که دارای مجوز فعالیت از اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان هستند، بیان کرد: متأسفانه کروناویروس فعالیت مؤسسات قرآنی این شهرستان را به تعطیلی کشانده است و برخی از مؤسسات در بستر فضای مجازی فعالیت‌هایی دارند.

انتهای پیام
captcha