توزیع بسته‌های معیشتی میان مددجویان کمیته امداد لرستان
کد خبر: 3963717
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶
همزمان با ماه رمضان؛

توزیع بسته‌های معیشتی میان مددجویان کمیته امداد لرستان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان توزیع بسته‌های معیشتی و غذای گرم بین مددجویان و اجرای طرح‌های «مفتاح‌الجنة» و «اکرام ایتام» را از برنامه‌های این نهاد در ماه مبارک رمضان اعلام کرد.

توزیع بسته‌های معیشتی بین مددجویان کمیته امداد لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان، جلال پورشیخ، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان لرستان، 22 فروردین در تشریح فعالیت‌های این مرکز از توزیع بسته‌های معیشتی در ماه رمضان خبر داد و گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان برنامه‌ریزی لازم صورت گرفته تا خدماتی به مددجویان و نیازمندان ارائه شود.

وی افزود: در این راستا 47 هزار بسته معیشتی به ارزش هر بسته حدود 300 هزار تومان در نظر گرفته شده تا در بین مددجویان توزیع شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان اضافه کرد: همچنین تهیه و توزیع غذای گرم از دیگر برنامه‌هایی است که در ماه رمضان انجام می‌شود و در دهه اول ماه رمضان 240 هزار پرس غذای گرم در بین مددجویان توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه طرح «مفتاح‌الجنة» از دیگر برنامه‌های کمیته امداد است که امسال نیز در دستور کار قرار گرفته و در استان اجرا می‌شود، به اجرای طرح «اکرام ایتام» در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: این برنامه علاوه بر اینکه در طول سال اجرا می‌شود در ماه رمضان و در شب‌های قدر نیز به‌صورت ویژه برگزار می‌شود و حامیان و ایتام را تحت پوشش قرار می‌دهند.

انتهای پیام
captcha