جولان کرونا در لرستان؛ ۱۲۱۳ مبتلای جدید
کد خبر: 3963490
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۲

جولان کرونا در لرستان؛ ۱۲۱۳ مبتلای جدید

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در لرستان در خصوص آخرین آمار کرونا در این استان گفت: یک هزار و ۲۱۳ نفر طی شبانه‌روز گذشته به شمار مبتلایان به کرونا در لرستان اضافه شد.

جولان کرونا در لرستان؛ ۱۲۱۳ مبتلای جدیدمریم کوشکی، سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در لرستان به اشاره به وضعیت قرمز لرستان در شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: یک هزار و ۲۱۳ نفر طی شبانه‌روز گذشته به شمار مبتلایان به کرونا در لرستان اضافه شد.

وی با اشاره به اینکه این آمار بیشترین آمار ابتلای به کرونا از زمان همه‌گیری این ویروس در لرستان است، تصریح کرد: با احتساب آمار امروز، مبتلایان قطعی به کووید ۱۹ در لرستان به ۸۵ هزار و ۱۳۶ نفر رسید.

کوشکی با اشاره به اینکه در این مدت با فوت ۶ بیمار کرونایی تعداد قربانیان این ویروس منحوس در لرستان به هزار و ۴۳۳ نفر افزایش یافت، افزود: در حال حاضر، ۸۳۰ بیمار بدحال کرونایی هم در مراکز درمانی بستری هستند.

سخنگوی ستاد مقابله با ویروس کرونا در لرستان با اشاره به اینکه همه ۱۱ شهرستان لرستان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند، افزود: با اعمال محدودیت‌های کرونایی، مشاغل گروه‌های دو، سه و چهار در لرستان تعطیل هستند.

وی بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم تأکید کرد و با بیان اینکه کرونا تنها با مشارکت همه‌جانبه مردم از بین می‌رود، ادامه داد: رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، عدم حضور در تجمعات، دورهمی‌ها و زدن‌ ماسک، تنها راهکارهای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در شرایط کنونی هستند.

انتهای پیام
captcha