ثبت‌نام ۱۲۵ نفر برای تحصیل در مدارس علمیه خواهران لرستان
کد خبر: 3961851
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۹

ثبت‌نام ۱۲۵ نفر برای تحصیل در مدارس علمیه خواهران لرستان

معاون حوزه علمیه خواهران لرستان مهلت ثبت‌نام در مدارس علمیه خواهران لرستان را تا پایان اردیبهشت‌ماه امسال اعلام کرد و گفت: ۳۶۵ طلبه جدید در مدارس علمیه این استان پذیرش می‌شوند.

ثبت‌نام ۱۲۵ نفر برای تحصیل در مدارس علمیه خواهران لرستان /  ۳۱ اردیبهشت پایان مهلت نام‌نویسیبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه لرستان، اکرم مهرابی، معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان مهلت ثبت‌نام مدارس علمیه خواهران در استان را تا پایان اردیبهشت‌ماه امسال اعلام کرد و گفت: از ابتدای آغاز ثبت‌نام مدارس علمیه که از بهمن‌ماه سال گذشته بود تاکنون ۱۲۵ نفر برای ورود به مدارس علمیه خواهران لرستان ثبت‌نام کرده‌اند.

وی ظرفیت پذیرش بانوان برای تحصیل در مدارس علمیه خواهران لرستان را ۳۶۵ نفر اعلام کرد و افزود: مدارس علمیه خواهران لرستان برای سال تحصیلی جدید در سطح دو و سه پذیرش طلبه دارد که امیدوارم تا پایان مهلت ثبت‌نام که پایان اردیبهشت است آمار ثبت‌نام افزایش یابد.

مهرابی با بیان اینکه تبلیغات میدانی، مجازی و اطلاع‌رسانی از طریق نهادها و دستگاه‌های فرهنگی اندیشیده شده است، اضافه کرد: هزار و ۲۲۶ بانوی طلبه در سیزده مدرسه علمیه استان مشغول تحصیل هستند.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان با بیان اینکه علاقه‌مندان به تحصیل در مدارس علمیه می‌توانند با مراجعه به مدارس علمیه و یا سایت http://paziresh.whc.ir برای ثبت‌نام اقدام کنند، گفت: این ثبت‌نام در رشته‌های تفسیر علوم قرآنی، کلام، فقه و اصول و تاریخ و در سطح دو و سه است این در حالی‌است که در ۳ شهرستان خرم‌آباد، بروجرد و دورود سطح سه برقرار است و در بقیه مدارس علمیه استان نیز سطح دو برقرار است.

انتهای پیام
captcha