احیای شب نیمه‌شعبان در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع)
کد خبر: 3961515
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹

احیای شب نیمه‌شعبان در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع)

ویژه‌برنامه احیای شب نیمه شعبان و سالروز میلاد امام عصر(عج) از آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) به روی آنتن زنده شبکه‌های پنج و قرآن سیما می‌رود.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع)، ویژه‌برنامه احیای شب نیمه شعبان مصادف با بامداد دوشنبه 9 فروردین‌ماه از ساعت 30 دقیقه بامداد با سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین حائری‌زاده و شعرخوانی احمد بابایی و قرائت دعا و برنامه احیای شب نیمه شعبان توسط مجتبی باقری از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

همچنین در سالروز میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) نیز ویژه برنامه‌ای از ساعت 14 با قرائت آیاتی از قرآن کریم از سوی قاری ممتاز و بین‌المللی حسین رستمی آغاز و با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحمید میرباقری و مدیحه‌سرایی ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام، حمید رمضانپور و شعرخوانی قاسم نعمتی و همخوانی گروه تواشیح محراب ادامه می‌یابد که این برنامه نیز از شبکه قرآن سیما پخش خواهد شد.

همچنین، برنامه‌های متنوع دیگری چون طرح قرآنی «قرآن بخوانید، جایزه بگیرید»، طرح فرهنگی «شکوفه‌های بهاری»، مسابقه فرهنگی «در انتظار صبح»، مراسم عقد 40 زوج جوان، طرح دعای استغاثه همزمان با سایر اماکن مذهبی و دیگر برنامه‌ها نیز با رعایت کلیه دستورالعمل‌های بهداشتی، در این ایام برگزار خواهد شد.

با توجه به تدابیر و اقدامات پیشگیرانه در خصوص شیوع ویروس کرونا، این برنامه‌ها بدون حضور زائران خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند از شبکه‌های پنج و قرآن سیما این ویژه‌برنامه‌ها را مشاهده کنند.

یادآور می‌شود، برگزاری اینگونه برنامه‌ها بدون حضور جمعیت، صرفاً در راستای پیروی از ضوابط و مقررات اعلام شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا و همچنین حفظ سلامتی مردم و زائران گرامی صورت می‌پذیرد و بدیهی است به محض اعلام بلامانع بودن تجمعات، برنامه‌های یادشده همچون همیشه با دعوت از مردم عزیز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha