کمپین «حضور پرشور و گسترده در انتخابات» راه‌اندازی کنیم
کد خبر: 3960433
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۸

کمپین «حضور پرشور و گسترده در انتخابات» راه‌اندازی کنیم

استاندار کردستان با اشاره به تلاش‌های دشمنان برای ناامید کردن مردم از نظام گفت: در مقابل کمپین نه به انتخابات دشمنان نظام، ما باید کمپین «حضور پرشور و گسترده در انتخابات» را راه‌اندازی کنیم و در این راستا نقش رسانه‌ها و مدیران بسیار پررنگ است.

به گزارش ایکنا از کردستان، بهمن مرادنیا، استاندار کردستان امروز، 27 اسفندماه در آخرین جلسه شورای اداری استان کردستان ضمن قدردانی از مردم برای همراهی با کادر بهداشت و درمان در بیماری کرونا اظهار کرد: اطلاع‌رسانی خدمات نظام و دولت در شرایط سخت تحریم‌ها برای امیدآفرینی در مردم بسیار حائز اهمیت است و مدیران در این رابطە بە هیچ وجە نباید کوتاهی کنند.

وی با بیان اینکە دشمن با همە توان و ظرفیت، هجمە‌های فراوانی علیە مردم و نظام تدارک دیده است، گفت: عملکرد دستگاه‌های اجرایی، عملکرد حاکمیت و نظام در استان محسوب می‌شود و باید مدیران تلاش کنند این عملکردها و اقدامات را به جامعه منعکس کنند، چرا که مردم باید بدانند چه اتفاقاتی رخ داده یا در آینده روی خواهد داد.

استاندار کردستان با بیان اینکه از زمان حضور در استان همه همت و تلاش خود را برای توسعه همه‌جانبه کردستان به کار گرفته‌ام، بیان کرد: ما نمی‌توانیم معجزه کنیم و یک‌شبه همه مشکلات را رفع کنیم، اما مدعی هستیم که راه توسعه کردستان را هموار کرده‌ایم.

وی با اعلام اینکه گاهی مباحثی مطرح می‌شود که دور از واقعیت است، اظهار کرد: همه باید بدانند که در این استان کسی نخوابیده و همه مدیران با تمام توان پای کار هستند.

مرادنیا در ادامه سخنان خود انتخابات پیش روی شوراها و ریاست جمهوری را حایز اهمیت دانست و گفت: دشمنان همه توان خود را برای ناامید کردن مردم از نظام به کار گرفته‌اند و برای رسیدن به اهداف خود کمپین نه به انتخابات را راه‌اندازی کرده‌اند.

وی ادامه داد: در مقابل کمپین دشمنان ما باید کمپین حضور پرشور و گسترده در انتخابات را راه‌اندازی کنیم و در این راستا نقش رسانه‌ها و مدیران بسیار پررنگ است.

استاندار کردستان افزود: برای انتخابات شوراها هزار و ۳۰۲ نفر در استان ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۱۲۳ نفر بانوان و ۹۰۹ نفر آقایان هستند.

وی به موضوع حمایت از سرمایه‌گذاران اشاره کرد و یادآورشد: همه تلاش ما این است که بتوانیم سرمایه‌گذاران بیشتری برای کار در کردستان جذب کنیم و در این راه نیز موفقیت‌های خوبی حاصل شده است.

انتهای پیام
captcha