پیوند دستگاه‌های فرهنگی از نظر محتوایی هماهنگ باشد
کد خبر: 3958192
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۴
نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

پیوند دستگاه‌های فرهنگی از نظر محتوایی هماهنگ باشد

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه پیوند دستگاه‌های فرهنگی باید بیش از گذشته باشد، گفت: در این رابطه در نقطه مطلوبی نیستیم و ضرورت دارد برنامه دستگاه‌های فرهنگی از نظر ظاهری و محتوایی با یکدیگر هماهنگ باشد.

پیوند دستگاه‌های فرهنگی از نظر محتوایی هماهنگ باشدبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد در همایش فصلی ائمه‌جمعه استان لرستان که امروز، ۱۷ اسفندماه به میزبانی کوهنانی برگزار شد، ضمن گرامیداشت فرارسیدن عید مبعث، اظهار کرد: رسالت همه ما جریان‌سازی دینی، فرهنگی، سالم و تأثیرگذاری است که از انبیاء الهی و پیامبر اسلام(ص) به ما رسیده است.

وی افزود: جریان‌سازی دینی و فرهنگی سالم، ملت ایران را در یک قرن از حالت تدافعی به تهاجمی تبدیل کرد و به نظام سلطه معترض شدند تا اینکه همین جریان‌سازی دینی و فرهنگی در ۲۲ بهمن‌ماه ۵۷ به پیروزی رسید.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان عنوان کرد: وقتی جریان‌سازی دینی و مذهبی با پشتوانه رضایت خداوند انجام شود، نصرت و وعده تخلف‌ناپذیر الهی را به دنبال دارد. در همین راستا، این جریان‌سازی باید از لحاظ کمیت و کیفیت با همکاری کلیه دستگاه‌های فرهنگی ارتقاء پیدا کند.

وی بیان کرد: پیوند دستگاه‌های فرهنگی باید بیش از گذشته باشد، اما متأسفانه طی یک سال گذشته، به این نتیجه رسیده‌ایم که در این رابطه در نقطه مطلوبی نیستیم و در این راستا نه تنها پیوند ظاهری باشد، بلکه برنامه دستگاه‌های فرهنگی نیز از جهت محتوایی نیز باید با یکدیگر هماهنگ باشد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان، در جریان سفر به کوهنانی از مصلی نمازجمعه و کتابخانه نمازجمعه شهر کوهنانی بازدید کرد.

انتهای پیام
captcha