آغاز مرحله استانی مسابقات قرآن دانش‌آموزی در لرستان
کد خبر: 3956706
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳

آغاز مرحله استانی مسابقات قرآن دانش‌آموزی در لرستان

مرحله استانی سی‌ و نهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‎آموزی استان لرستان امروز، 10 اسفندماه با رقابت منتخبان بخش قرائت تحقیق آغاز شد.

آغاز مرحله استانی مسابقات قرآن دانش‌آموزی در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، مرحله استانی سی و نهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‎آموزی استان لرستان امروز، 10 اسفندماه با رقابت منتخبان بخش قرائت تحقیق آغاز شد.

در این دوره از مسابقات قرآنی سه هزار از منتخبان مرحله شهرستانی و منطقه‌ای در دو بخش پسران و دختران جهت راهیابی به مرحله کشوری این مسابقات با هم به رقابت می‎‏پردازند.

در مرحله آموزشگاهی این دوره از مسابقات قرآن کریم ۱۳۰ هزار دانش‌آموز لرستانی در رشته‌های مختلف شرکت کردند که در مرحله شهرستانی و منطقه‌ای سه هزار نفر آنها برگزیده و به مرحله استانی راه یافتند.

مرحله استانی این دوره از مسابقات قرآن کریم دانش‎آموزی از ۱۰ تا ۲۳ اسفند در قالب فضای مجازی و شبکه شاد برگزار می‌‏شود و منتخبان جهت شرکت در مرحله کشوری انتخاب و معرفی می‏‌شوند.

امروز و در اولین روز از مرحله استانی این مسابقات قرآنی آثار مربوط به شرکت‌کنندگان رشته قرائت تحقیق در دو گروه دختران و پسران جمع‌آوری و بررسی اولیه انجام شد؛ همچنین فردا، 11 اسفندماه آثار مربوط به شرکت‌کنندگان رشته قرائت ترتیل برگزار می‌شود و مابقی رشته‌ها نیز به ترتیب در طول این 13 روز برگزار و آثار جهت داوری و انتخاب منتخبان رأی داوران هر رشته ارسال می‌‏شود.

انتهای پیام
captcha