معرفی منتخبان جشنواره خوشنویسی «ولایت» در ازنا
کد خبر: 3955465
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۷

معرفی منتخبان جشنواره خوشنویسی «ولایت» در ازنا

منتخبان جشنواره خوشنویسی با موضوع «ولایت» که به مناسبت ایام ولادت امام علی(ع) در ازنا برگزار شد، معرفی شدند و مراسم اختتامیه دهم اسفند در ازنا برگزار می‏‌شود.

منتخبان جشنواره خوشنویسی «ولایت» معرفی شدندبه گزارش ایکنا از لرستان، اولین جشنواره استانی خوشنویسی مجازی با موضوع «ولایت» به همت انجمن خوشنویسان شعبه ازنا و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ازنا و معاونت هنری و سینمایی اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان به مناسبت ولادت باسعادت امام علی(ع) در بین هنرمندان خوشنویس استان لرستان برگزار شده بود، معرفی شدند.

بنا بر رأی هیئت داوران جشنواره استانی خوشنویسی مجازی ولایت منتخبان این جشنواره به ترتیب عبارت از رحیمی‌فر از شهرستان الیگودرز، امیرعلی ابراهیمی از خرم‌آباد، آیت رنجبر از ازنا هستند.

دبیرخانه جشنواره همچنین، به پاس حضور هنرمندان اعظم نعمتی و پریسا ایرانشاهی را شایسته تقدیر و دریافت جایزه نقدی دانست و با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی از این هنرمندان قدردانی کرد.

مراسم اختتامیه این جشنواره ساعت ده صبح روز یکشنبه، دهم اسفند در محل مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ازنا با حضور مسئولان و هنرمندان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha