تندیس سردار حاج قاسم سلیمانی رونمایی شد / نامه سردار از زبان «فاطمه سلیمانی»
کد خبر: 3946671
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۴
در برج میلاد تهران؛

تندیس سردار حاج قاسم سلیمانی رونمایی شد / نامه سردار از زبان «فاطمه سلیمانی»

مراسم رونمایی از تندیس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شامگاه 20 دی‌ماه در برج میلاد تهران برگزار شد.

به گزارش ایکنا، مراسم رونمایی از تندیس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شامگاه شنبه، 20 دی‌ماه با حضور اعضای خانواده شهید سلیمانی و تنی چند از هنرمندان کشور در محل مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شد.

در این مراسم معنوی که همراه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، برنامه‌های مختلفی همچون پخش موزیک‌ویدیو با صدای پرواز همای و پخش موزیک‌ویدیو با صدای امیریل ارجمند همراه بود و تنی چند از هنرمندان و پیشکسوتان عرصه هنر کشور سخنرانی کردند.

در این بخش از مراسم، اساتید و پیشکسوتان هنری همچون سیروس مقدم، کارگردان سینما و تلویزیون، داریوش ارجمند، بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون کشور و امیریل ارجمند، آهنگساز و بازیگر به سخنرانی در رابطه با ویژگی‌های شخصیتی سردار شهید سلیمانی پرداختند.

در ادامه این مراسم و پس از پخش کلیپی از سخنرانی‌های سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، فاطمه سلیمانی، دختر سردار شهید سلیمانی در جایگاه این مراسم حاضر شد و به قرائت نامه‌ای از سردار سلیمانی پرداخت که خطاب به وی نگاشته شده بود.

همچنین در پایان برگزاری این مراسم، از تندیس و مجسمه سردار سلیمانی در حضور خانواده سردار شهید سلیمانی و پیشکسوتان و هنرمندان حاضر در مراسم، رونمایی شد.

یادآور می‌شود، با پایان یافتن این مراسم معنوی، تندیس سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به صورت دائمی در یکی از جایگاه‌های موزه مشاهیر برج میلاد قرار گرفت.

تندیس سردار  حاج قاسم سلیمانی رونمایی شد / قرائت نامه سردار از سوی «فاطمه سلیمانی»

انتهای پیام
captcha