برگزاری محفل انس با قرآن بر مزار سپهبد سلیمانی
کد خبر: 3946138
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۶

برگزاری محفل انس با قرآن بر مزار سپهبد سلیمانی

محفل انس با قرآن و عترت از سوی کاروان قرآنی فجر سلیمانی بر مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان برگزار شد.

به گزارش ایکنا؛ محفل انس با قرآن و عترت از سوی کاروان قرآنی فجر سلیمانی، روز گذشته، ۱۶ دی‌ماه بر مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان برگزار شد.

این محفل قرآنی با حضور پرشور مردم شهیدپرور کرمان به‌ویژه خانواده سردار شهید حسین پورجعفری و عطاالله محتشم از همرزمان و همراهان سردار شهید سلیمانی و تنی چند از مسئولان شهرستانی و استانی برگزار شد.

در این مراسم قرآنی و معنوی، محمدرضا عاشق‌الحسینی از قاریان حرم امام رضا(ع) و مجید طالبی‌زاده، قاری ممتاز کشوری به اجرای برنامه پرداختند.

اجرای این بزرگداشت از سوی سروش عظیمی، قاری و مجری قرآنی از مشهد و برنامه همخوانی و تواشیح از سوی گروه بین‌المللی شمس‌الهدی، از دیگر برنامه‌های این محفل قرآنی بود. این محفل قرآنی به‌صورت زنده از فضای مجازی گلزار شهدای کرمان پخش شد.

کاروان فجر سلیمانی از سوی مؤسسه اظهرالجمیل مشهد به سرپرستی سروش عظیمی در ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی به اجرای محافل قرآنی در استان‌های محروم کشور اقدام می‌کند و این برنامه امسال نیز در شهرهای استان هرمزگان و بوشهر برپا خواهد شد.

مهمان و سخنران این محفل، سردار حسنی و ذاکران اهل البیت(ع) مرتضی طاهری و مهدی ذاکری بودند. در پایان سروش عظیمی ضمن گرامیداشت مقام شهدا در وصف شهید سلیمانی گفت: شهادت بی‌گمان تنها چیزی بود که لایق و شایسته سردار حاج قاسم سلیمانی بود. کسی که حتی نامش هم لرزه به جان دشمن می‌انداخت تا اینکه مظلومانه او را فرسنگ‌ها دور از وطن در غربت با پهباد به درجه رفیع شهادت رساند. این آرزوی دیرینه سردار قاسم سلیمانی را به خانواده‌اش و تمامی آحاد ملت بزرگ ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم. سردار دل‌ها امیر محبوب و مقاوم ایرانی‌ها، شهادت غرورآفرینت برگ زرینی بود بر اندیشه‌های ناب و آرمان‌های بی‌کرانت.

تلاوت محمدرضا عاشق‌الحسینی، قاری حرم رضوی
انتهای پیام
captcha