عزاداری سردار دلها در «هاشتاغ» نمایش داده می‌شود
کد خبر: 3945927
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳

عزاداری سردار دلها در «هاشتاغ» نمایش داده می‌شود

بازتاب مراسم اولین سالگرد شهادت سرداران مقاومت در عراق همراه با تظاهرات گسترده مردمی دراین برنامه از «هاشتاغ» شبکه العالم رصد می‌شود.

به گزارش ایکنا، مراسم اولین سالگرد شهیدان سردار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس وعزاداری سردار دلها در برنامه «هاشتاغ» روی آنتن می‌رود همرزمانشان در عراق که باعث شد یک بار دیگر مردم یاد آنان را گرامی داشته و انزجار خود را با تظاهرات گسترده علیه استکبار جهانی و قاتلان آمریکایی نشان دهند، در برنامه امشب «هاشتاغ» شبکه العالم به تصویر کشیده خواهد شد.

در همین رابطه، به هشتگ «مليونيه المقاومه العراقيه» (تظاهرات میلیونی مقاومت عراق) که در شبکه های اجتماعی عراق ترند شده و بر ضرورت پایبندی به خط و راه سرداران مقاومت تاکید شده، اشاره خواهد شد.

در خصوص حضور میلیونی مردم بیان خواهد شد که مردم عراق از نخستین ساعت‌های صبح از سراسر بغداد و دیگر استان‌ها راهی میدان التحریر شدند تا در این مراسم شرکت کنند. آنها پرچم عراق و گروه‌های حشد الشعبی و عکس‌های شهیدان سلیمانی و المهندس را در دست داشتند.

مردم در این تظاهرات با برافراشتن پلاکاردها و پوسترها و سر دادن شعار، این جنایت تروریستی آمریکا را محکوم کرده و خواستار اخراج آمریکایی ها از عراق و گرفتن انتقام خون شهدا شدند. در ادامه به سخنرانی تعدادی از رهبران و مقامات و شخصیت‌های مهم عراق در این مراسم اشاره خواهد شد که در آن تروریسم آمریکایی را محکوم کرده و خواستار محاکمه عوامل این جنایت شدند.
«هاشتاغ» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدمعین مقامی و اجرای علا قاسمی، امشب 16دی ماه ساعت 22:15 به وقت تهران از آنتن شبکه العالم پخش خواهد شد.

انتهای پیام
captcha