برگزاری مسابقه حفظ قرآن و دلنوشته‌ای برای سردار فراخوان شد
کد خبر: 3945713
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۱
از سوی مرکز قرآن، عترت پدافند هوایی شمال؛

برگزاری مسابقه حفظ قرآن و دلنوشته‌ای برای سردار فراخوان شد

مسابقه حفظ و تفسیر سوره‌های بروج، جمعه و صف، دلنوشته‌ای برای سردار دل‌ها، فراخوان پیشنهاد و انتخاب شعار ملی برای ایام فاطمیه و برگزاری محافل انس با قرآن، از جمله برنامه‌های ایام فاطمیه و شهادت حاج قاسم سلیمانی است که از سوی مرکز قرآن، عترت و نماز منطقه پدافند هوایی شمال و به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و نخستین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، برنامه‌ها و مسابقات متعددی از سوی مرکز قرآن، عترت ونماز منطقه پدافند هوایی شمال به همت اداره عقیدتی ـ سیاسی این نیرو در حال برگزاری است.  

بنابر گفته حسن ضابط، مدیر مرکز قرآن، عترت و نماز منطقه پدافند هوایی شمال کشور، «دل نوشته‌ای برای سردار دل‌ها، مسابقه حفظ سوره‌های مبارک صف و جمعه و ارسال صوت به کانال حامیان قرآنی شمال(اهدای جوایز به کم سن‌ترین و مسن‌ترین شرکت‌کننده بدون قرعه‌کشی شامل تمامی مقاطع)، طرح تلاوت نور شامل قرائت سوره‌های بروج در تمامی مقاطع و ارسال صوت به کانال حامیان قرآنی شمال، ارسال قرائت صوتی وصیت‌نامه سردار دل‌ها از سوی فعالان قرآنی  از جمله این برنامه‌ها است که شرکت‌کنندگان تا 22 دی‌ماه فرصت دارند آثار خود را از طریق کانال حامیان قرآنی شمال در تلگرام و سروش ارسال کنند».

از برگزاری مسابقه حفظ قرآن تا دلنوشته‌ای برای سردارهمچنین همزمان با ایام فاطمه نیز فراخوان ویژه‌برنامه‌ها و مسابقات قرآنی در بستر فضای مجازی اعلام شد. این فعالیت‌ها شامل ارسال عکس از سیاه‌پوش کردن منازل فعالان قرآنی، ارسال صوت و فیلم از قرائت حدیث خطبه حضرت زهرا(س)، قرائت حدیث کسا و تفسیر آن، قرائت زیارت حضرت زهرا(س)، قرائت صلوات خاصه حضرت زهرا(س) و بارگذاری کلیپ از سخنان مقام معظم رهبری و مراجع درباره حضرت زهرا(س) از طریق کانال حامیان قرآنی شمال در تلگرام و سروش و برگزاری مسابقه تفسیر سوره‌ مبارکه کوثر، فراخوان پیشنهاد وانتخاب شعار ملی برای ایام فاطمیه،  است.

از دیگر برنامه‌های ایام فاطمیه می‌‌توان به تجلیل از بانوان سیده عضو کانال حامیان قرآنی شمال، برگزاری مسابقه حفظ خطبه فدکیه برای نوجوانان و جوانان و خاطره‌گویی از شهدای فاطمی همچون عبدالحسین برونسی و توسلات شهدا به حضرت فاطمه(س) اشاره کرد که متقاضیان تا 27 دی‌ماه فرصت دارند در این مسابقات شرکت‌ کنند.

در این ایام نیز محافل انس با قرآن با دعوت از قاریان استانی و بین‌المللی درسطح منطقه و یگان‌های پدافندی استان‌های سمنان، گیلان، قم و بابلسر با حضور کارکنان وظیفه پایور و خانواده‌ها به صورت مجازی وحضوری (با رعایت پروتکل‌های بهداشتی) انجام شد.

همچنین طی مراسمی نیز از چهره‌های قرآنی منطقه پدافند هوایی شمال نیرو و آجا اعم از کارکنان‌پایور و وظیفه فرزندان و خانواده‌ها تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha