«سردار بزرگ» به روایت شخصیت‎های عراقی
کد خبر: 3945344
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰
در قالب کتاب منتشر شد؛

«سردار بزرگ» به روایت شخصیت‎های عراقی

کتاب «سردار بزرگ» شامل مجموعه‌ مقالات تألیفی شخصیت‌های عراقی درباره شخصیت والای سردار دل‌ها به همت رایزنی فرهنگی ایران در عراق تهیه و تنظیم شد و مؤسسه بین‌المللی الهدی آن را منتشر كرد.

به گزارش ایکنا به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، کتاب «سردار بزرگ» از سوی رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در عراق تهیه و تنظیم شده است و با همکاری مؤسسه بین‌المللی الهدی وابسته به سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با شمارگان یک هزار نسخه منتشر شد.

این کتاب، مجموعه‌ای است از مقالات تألیفی شخصیت‌های عراقی که در پاسخ به پرسش‌هایی درباره شخصیت شهید فرمانده حاج قاسم سلیمانی به رشته تحریر در آمده است.

در جلد نخست این مجموعه، گفت‌وگو با عادل عبدالمهدی، محمد الحیدری، محمد الغبان، کاظم الجابری، موسی الاعرجی، ایاد الارنؤوطی، هاشم الکندی، ماجد الشویلی، حجج اسلام همام حمودی، فؤاد المقدادی، سید هاشم الحیدری، سامی المسعودی، یوسف الناصری، رعد الباهلی، کاظم العبادی و عقیل الشبکی به چاپ رسیده است.

کتاب «سردار بزرگ» نخستین قسمت از این سلسله بوده و به‌زودی بخش‌های بعدی آن از سوی رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در عراق آماده می‌شود.

انتهای پیام
captcha