بیانیه رئیس سازمان الحشد الشعبی در تجدید پیمان با شهیدان سلیمانی و ابومهدی
کد خبر: 3945168
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۱

بیانیه رئیس سازمان الحشد الشعبی در تجدید پیمان با شهیدان سلیمانی و ابومهدی

رئیس سازمان الحشد الشعبی با صدور بیانیه‌ای به مناسبت سالروز شهادت فرماندهان مقاومت، تأکید کرد که فرزندان الحشد الشعبی دست‌پرورده‌های شهیدان سلیمانی و ابومهدی بودند و امروز با آرمان‌های آن دو تجدید پیمان می‌کنند.

به گزارش ایکنا، به نقل از پایگاه خبری الحشد الشعبی، «فالح الفیاض»، رئیس سازمان الحشد الشعبی عراق به مناسبت نخستین سالروز شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس با صدور بیانیه‌ای تأکید کرد که راه جهاد و جانفشانی، طولانی است.

در ابتدای این بیانیه آیه 154 سوره بقره آمده که خداوند می‌فرماید: «وَلَا تَقُولُوا لِمَن يُقْتَلُ فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتٌ ۚ بَلْ أَحْيَاءٌ وَلَٰكِن لَّا تَشْعُرُونَ؛ و به آنان که در راه خدا کشته شوند مرده نگویید، بلکه زنده ابدی هستند و لیکن همه شما این حقیقت را در نخواهید یافت».

رئیس سازمان الحشد الشعبی در ادامه نوشت: یک سال گذشت و خاکریزها هم مثل چشمان رزمندگان، از فراق اشک فراق می‌ریزند و تفنگ‌ها هم مانند قلب‌ها جریحه‌دار شده و از آن خون می‌چکد. یک سال گذشت و شما هنوز مانند نوری از فراز قدس در بین ما هستید و همچون دست مهربانی که از باغ شهدا به سمت ما کشیده می‌شود تا زخم ما را که التیام نیافته است، مرهم بخشد و به ما بگوید که راه همچنان دراز است؛ پس سستی نکنید و ضعیف نشود که شما برترید.

الفیاض در ادامه این بیانیه، خطاب به این دو فرمانده شهید گفت: چیزی جز شهادت شایسته شما نبود. این رویایی است که از ابتدای عهد و مسیر با خود داشتید. پس از هر نبردی که زنده می‌ماندید، اشک می‌ریختید، زیرا شوق دیدار حسین(ع) و یاران شهیدش را داشتید که در وعده‌هایشان به خداوند، صادق بودند.  

او افزود: شما چه روح بزرگی داشتند که خداوند راضی نشد، مگر اینکه نورش را بر شما بتاباند؛ آن هم در شبی که مدال افتخاری از جانب خداوند برای شما بود که جز به بندگان برگزیده خود اعطا نمی‌کند.

در ادامه بیانیه آمده است: ای رزمندگان اسطوره‌ای، شما صاحب شأن و منزلت والایی هستید و رحمت و فرشته‌ها از هر سو شما را احاطه کرده‌‌اند. ما با شما پیمان راستین می‌بندیم که همان‌گونه که ما را تربیت کردید، بمانیم و هر آنچه از شما آموخته‌ایم، حفظ کنیم. سربلند راه برویم و سستی و ضعف به خود راه ندهیم و در جنگ و صلح و در همه میادین، همیشه آماده باشیم.

الفیاض تأکید کرد: خون شما کابوسی باقی خواهد ماند که خواب از چشمان قاتلان جنایتکار می‌رباید و این تاج و تخت خالی و دیکتاتوری را سرنگون می‌کند؛ کما اینکه خون حسین عرش ظالمان را سرنگون کرد و چه کسی بیش‌تر از شما به حسین نزدیک‌تر است. شما با یکدیگر مسیر عزت و افتخار را پیش رفتید و از یاری مظلومان در هر جای جهان دست برنداشتید.

رئیس سازمان الحشد الشعبی گفت: الحشد الشعبی همان‌گونه که خودتان آن را وجدان بیدار امت و ندای مرجعیت توصیف کردید، مردان محکم و ثابت‌قدمی دارد که عراق از مهندس بزرگ و سلیمانی، مفاهیم فداکاری، شکیبایی در برابر سختی‌ها و مقابله با هر خطری که این امت را تهدید می‌کند را آموختند.

پس بخوابید شماهایی که نور چشم ما هستید. فرزندان شما از مردان مخلصی هستند که حاضرند هر چه دارند فدا کنند. چشمانی هستند که خواب نمی‌روند و دل‌هایی که ناامید نمی‌شوند و بر سر حق چانه‌زنی نمی‌کنند و در برابر ظالمان کوتاه نمی‌آیند.

در پایان این بیانیه آمده است: ما با مرجعیت گرانقدر و شهدای بزرگمان، فرماندهان پیروزی بر تروریسم و ملت صبور و بزرگوار تجدیدپیمان می‌کنیم که هنوز آنها را ناامید نخواهیم کرد.

انتهای پیام
captcha