حزب‌الله: پاسخ به ترور سردار سلیمانی حتمی است
کد خبر: 3945160
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۴

حزب‌الله: پاسخ به ترور سردار سلیمانی حتمی است

عضو شورای اجرایی حزب‌الله لبنان در سخنانی در مراسم سالروز شهادت سردار سلیمانی، وی را فرمانده‌ای نابغه، شجاع و مایه افتخار انقلاب اسلامی و امت اسلام و بهترین پشتیبان مقاومت دانست و گفت که پاسخ به ترور سردار سلیمانی، حتمی است.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از المنار، شیخ «نبیل قاووق»، عضو شورای اجرایی حزب‌الله لبنان امروز ضمن شرکت در مراسم اولین سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همرزمانشان که در منطقه «مارون‌الرأس» برگزار شد، به وصف ویژگی‌ها و صفات شهید سردار سلیمانی پرداخت.

شیخ نبیل قاووق افزود: حاج قاسم دوست داشت در جایی که ما اکنون در منطقه مارون‌الرأس مراسم برگزار کردیم، حضور پیدا می‌کرد؛ چرا که وی سرزمین جهاد و مقاومت و پیروزی را دوست می‌داشت.

عضو شورای اجرایی حزب‌الله لبنان تصریح کرد: سردار سلیمانی عاشق فلسطین بود و قلبش برای فلسطین می‌تپید و همه وجودش برای فلسطین بود، بنابراین وی زندگی خود را به خاطر فلسطین فدا کرد. او می‌دانست که خون او در راه فلسطین ریخته خواهد شد؛ چراکه تمام خاک جنوب لبنان گواهی حضور او در مناطق مرزی جنوبی از الناقوره گرفته تا کفرشوبا و شبعا را می‌داد تا در جنگ آینده به پیروزی برسد، کما اینکه در سال 2006 (جنگ 33 روزه) به پیروزی رسیده بود.

شیخ نبیل قاووق تصریح کرد: شهید سلیمانی فرمانده‌ای شجاع و نابغه بود و در همه عرصه‌ها و نبردها پیروز بود. او مایه افتخار انقلاب اسلامی ایران و شمشیر امت اسلام و طلایه‌دار و پرچمدار ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله سید‌علی خامنه‌ای بود.

وی در ادامه وصف شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: وی بهترین پشتیبان مقاومت و سید مقاومت لبنان سید‌حسن نصرالله طی بیش از 20 سال اخیر بود و نقش بسزایی در همه پیروزی‌های ما در برابر دشمن اسرائیلی و تکفیری و آمریکایی داشت. او مایه افتخار امت اسلام و مقاومت‌کنندگان و مجاهدان بود.

عضو شورای اجرایی حزب‌الله تأکید کرد که قاتلان شهید سلیمانی از احمقان هستند؛ چراکه آنها از خود نمی‌پرسند که آیا به عملیات ترور پاسخ داده می‌شود؟ هر کس که ایران را بشناسد، نمی‌پرسد که آیا پاسخی داده می‌شود یا نه؟ هرکس که از پاسخ مطمئن نیست، لابد ایران را نمی‌شناسد یا عزم و شجاعت حامیان و فرزندان حاج قاسم را نمی‌شناسد؟

وی در پایان سخنان خود گفت: به قاتلان می‌گوییم که حاج عماد مغنیه ده‌ها هزار مجاهد آموزش‌دیده و حاج قاسم ارتشی میلیونی از مقاومت‌کنندگان عاشق شهادت را از خود به جای گذاشتند. خون حاج قاسم هدر نخواهد رفت؛ چون او برای رضای خداوند کشته شد و هر‌کس خونش برای رضای خدا ریخته شود، رشد می‌کند، بزرگ می‌شود و زندگی و مقاومت را به جریان می‌اندازد.

انتهای پیام
captcha