الگودهی و بهره‌برداری مداوم از مکتب قرآنی شهید سلیمانی
کد خبر: 3945117
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۸
حجت‌الاسلام اخوان‌صباغ تأکید کرد:

الگودهی و بهره‌برداری مداوم از مکتب قرآنی شهید سلیمانی

رئیس سازمان دارالقرآن الکریم با بیان اینکه تبیین مکتب قرآنی شهید سلیمانی را محدود به ایام شهادت ایشان نکرده‌ایم، بلکه تلاش می‌کنیم در طول سال بهره‌ ببریم، گفت: مجموعه‌هایی برای الگودهی به حرکت‌های قرآنی شهید سلیمانی در کشور در حال آماده‌سازی است که همگی برگرفته از سبک زندگی قرآنی ایشان است و به زودی در دسترس همه نهادها قرار خواهد گرفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی اخوان‌صباغ، رئیس سازمان دارالقرآن الکریم، در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری با توجه به شناخت همه‌جانبه‌ای که از سردار قاسم سلیمانی داشتند، در بیاناتشان توصیه کردند که شهید سلیمانی نه به عنوان یک فرد، بلکه به عنوان یک مکتب و راه مطالعه شود، گفت: همه دستگاه‌ها باید به فرمایش ایشان در این باره توجه کنند. بر همین اساس برنامه‌های خود را برای تبیین مکتب قرآنی شهید سلیمانی به ایام شهادت ایشان محدود نکرده‌ایم، بلکه تلاش می‌کنیم، در طول سال از این مکتب بهره‌مند شویم.
 
مسئول کارگروه قرآنی ستاد بزرگداشت اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی افزود: شناساندن شخصیت قرآنی شهید سلیمانی منوط به این ایام نیست و قطعاً ادامه‌دار خواهد بود. برای مثال برخی از پویش‌های قرآنی و کارهایی که در فضای مجازی یا حقیقی انجام می‌گیرد، مانند تولید برخی مستندها و انتشار کتاب‌هایی که با نگاه تعریف مدیریت قرآنی شهید سلیمانی و شخصیت قرآنی ایشان تألیف شده است، در طول سال ادامه دارد.

بیشتر بخوانید:


رئیس سازمان دارالقرآن الکریم اظهار کرد: برخی اماکن و فضاهایی که قابلیت نامگذاری داشتند آنها را در سراسر کشور به نام شهید حاج قاسم سلیمانی نامگذاری کردیم تا یاد و خاطره ایشان زنده نگه داشته شود و به این کار افتخار می‌کنیم. همچنین بسیاری از مؤسسات قرآنی کشور به نام شهید سلیمانی نامگذاری می‌شوند. مجموعه‌هایی نیز برای الگودهی به حرکت‌های قرآنی شهید در حال آماده‌سازی است که همگی برگرفته از سبک زندگی قرآنی ایشان است و به زودی در دسترس همه نهادها از جمله نهادهای مردمی قرار خواهد گرفت.
انتهای پیام
captcha