بررسی بازسازی عتبات عالیات در «حکمت سلیمانی»
کد خبر: 3945078
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱

بررسی بازسازی عتبات عالیات در «حکمت سلیمانی»

در برنامه «حکمت سلیمانی» نقش سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در بازسازی عتبات عالیات بررسی می‌شود.

به گزارش ایکنا، مستند 24 دقیقه‌ای «حکمت سلیمانی» به زندگی سردار دل‌ها در عراق و نقش ایشان در روزهای اول بازسازی عتبات عالیات در این کشور می‌پردازد. در این مستند تلاش شده با افرادی که از نزدیک در امر بازسازی عتبات مشغول فعالیت بودند از ویژگی‌های اخلاقی سردار سلیمانی سوال شود.

افرادی همچون؛ حسین دانایی‌فر با عنوان سفیر سابق ایران در عراق، غلام‌رضا کرمی با عنوان رئیس مرکز پژوهش آثار ستاد بازسازی عتبات، حسین پلارک عضو شورای سیاستگذاری توسعه و بازسازی عتبات و...
بینندگان و مخاطبان کانال‌های بالکان و آذری با تماشای این مستند، نقش کلیدی و محوری سردار سلیمانی را در تشکیل و تاسیس ستاد بازسازی عتبات با استفاده از رهنمودهای مقام معظم رهبری در اجرا و توسعه پروژه‌های بزرگ در حرم‌های مقدس و مطهر می‌بینند.

مستند حکمت سلیمانی با کارگردانی علی‌اکبر کاظمی و تهیه شده در واحد مستند‌سازی مرکز پژوهش و نشر آثار ستاد بازسازی عتبات، شنبه 13 دی ساعت 18:30 به وقت تهران در کانال آذری و 21:30 به وقت تهران در کانال بالکان شبکه سحر بر روی آنتن است.

زبان‌گردانی و ترجمه این مستند به زبان بوسنیایی با معمر اسپاهیچ در کانال بالکان و توحید یعقوب‌زاده به زبان آذری در کانال آذری شبکه سحر انجام شده است.

انتهای پیام
captcha